Živjo,
Zljubljen sem v punco iz mojega razreda. Bila sva ž skupaj, ampak me je zapostila, ker nisem dokazoval dovolj ljubezni. Napisal sem ji tudi sporočilu po telefonu a mi je odgovorila ne in jaz sem iz jeze izrekel par neprimernih besed. Nato se nisma več pogovarjala dolgo. Takrat sem se počutil krivega tudi ker je prijateljica od nje pustila tudi mojega najboljšega prijatelja. Takrat sem bil pod velikim stresom. Poniči nisem mogel spati in v šoli sem včasih imel lepe ocene zdaj pa ne več. Od tega je minilo že 1 leto in sem spet začutil občutke ljubezni zanjo. Najin odnos je bil skozi ta čas tudi boljši in sva postala prijatelja. Vedno govori,da je zaljubljena v drugega fanta. Jaz pa nevem kaj ji naj rečem. Zato prosim za nasvet kako se naj z njo pogovorim.
Hvala za pozornost
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Razumem, da ti je težko, ker si bil s punco, ki ti je všeč, že v zvezi, potem pa sta odnos prekinila. Takrat si bil žalosten, jezen in si rekel stvari, ki jih zdaj morda obžaluješ. Vsi včasih reagiramo iz čustev, še posebej, ko nas nekdo prizadene. Pomembno pa je, da se iz tega nekaj naučiš, in se boš drugič morda odzval drugače.
Napisal si, da sta spet postala prijatelja in da do nje znova čutiš čustva, a je njej všeč nekdo drug. Ko imamo nekoga radi, je normalno, da smo žalostni, če ne čuti enako. A prava ljubezen nikoli ne pomeni, da nekoga silimo, naj nas ima rad. Morda bi ji lahko mirno in iskreno povedal, kaj čutiš, a brez pritiska. Kako pa bi ti bilo, če bi ostala le prijatelja?
Vseeno pa je pomembno tudi, da ne pozabiš nase. Opazil si, da si imel zaradi vsega tudi težave s spanjem in ocene niso bile več tako dobre. To se pogosto zgodi, kadar doživljamo močna čustva. Zato si vzemi čas zase in počni aktivnosti, ki te veselijo, se pogovori s prijatelji, ki jim lahko zaupaš, ob tem pa ne pozabi na obveznosti.
Držim pesti, da se bo razpletlo tako, kot si želiš. :)
Cita Jenko, mag. psihologije