Jaz sem Neža in hodim v 6.razred osnovne šole.Všeč mi je fant iz 8.razreda jaz ga pravzaprav ljubim (jaz sem pač taka da sem vedno zaljubljena ampak tega fanta res ljubim in ga za nič ne dam) ampak ima punco iz 7.razreda .To mi je zelo težko prenašati ko gledam kako se vsak dan objemata saj sem jaz v njega on pa se z drugo objema .Ko sem se zaljubila v njega sem ponorela nad tem vsi iz našega razreda so izvedeli še učitelji so izvedeli.Sprintala sem si sliko njega in jo nosila v šolo in ko je to videla učiteljica za slovenščino me je nadrla od kod mi slika, da če sem ga slikalo moram imet njegovo dovoljenje še njemu je izdala mojo skrivnost.Od takrat nikoli več nisem slike nesla v šolo in sem vsem rekla da nisem več v njega a moja čustva so se samo povečalo še bolj ga ljubim.Nekaj dni nazaj pa je za mojo ljubezen do njega izvedela njegova punca in prišla do mene in me vprašala če je to res da sem jaz v njega in mi rekla da ima on punco.Nevem več kaj na naredim res si ga želim.Jaz res nikoli nimam sreče tudi prejšnji fant kateri mi je bil všeč ni bil v mene ona pa ima takšno srečo.Prosim za pomoč in nasvete kako naj on postane moj fant in ne bo več njen.????????♥️
Lp Neža
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Draga Neža!
Praviš, da si zaljubljena v fanta s tvoje šole, on pa ima drugo punco. Iz sporočila razberem, da do njega čutiš močna čustva, seveda pa so hkrati prisotni tudi občutki žalosti, morda jeze, razočaranja. Povsem normalno je, kar čutiš, in razumem te, da si želiš, da bi postala njegova punca.
Žal sta fant in njegovo sedanje dekle edina, ki sta odgovorna za svojo zvezo, in neprimerno bi bilo, da bi se v njuno zgodbo vmešaval oz. posegal kdorkoli drug. Tako sta le onadva tista, ki se bosta odločala, kaj in kako se bo dogajalo z njuno zvezo. Razumem tvojo željo, da si želiš, da ne bi bil več njen fant, vendar to ni v tvojih rokah.
V kolikor fant še ne bi vedel, da je tvoja simpatija, bi ti predlagala, da mu to lahko poveš. Vendar če prav razumem, fant že ve, da ti je všeč. Tako si pravzaprav naredila večino, kar je trenutno v tvoji moči. Kadar smo zaljubljeni v nekoga, ki je trenutno v partnerski zvezi z nekom drugim, se sicer pogosto počutimo prav grozno, vendar nam velikokrat ne preostane drugega kot to, da prebolimo in gremo naprej. Pozornost tako lahko poskušaš preusmeriti v kakšne aktivnosti ali interese, ob katerih uživaš in se zabavaš, lahko se pogosteje družiš s prijatelji in prijateljicami ter tako poskrbiš, da ti bo čas hitro minil. Vseeno pa se lahko odločiš tudi za to, da fantu še sama pokažeš ali poveš, da ti je všeč (če prav razumem, je izvedel od učiteljice), vseeno pa se moraš zavedati, da je trenutno z drugo punco in to moraš spoštovati.
Naj ti povem, da si še mlada in da bo za ljubezen res še veliko priložnosti. Zato se ne obremenjuj s tem, da zaenkrat nimaš sreče. Vse pride ob tvojem času, v to sem prepričana ????
Lepo se imej!
Lea Kopač, mag. psihologije