Zdravo,
Doma imam probleme s starši in sicer oče je velikokrat pijan in ob tem postane nasilen, pri mami pa imam občutek kot da ji ni mar za mene. Ces To šolsko leto smo v šoli dobili novega učitelja. Nevem zakaj ampak že od začetka leta ga vidim kot očeta. Decembra sem mu tudi za to povedal kaj se doma dogaja in je razumel in mi je bil pripravljen pomagati. Od takrat naprej vsak petek po pouku grem do njegove učilnice in mu povem kaj se je dogajalo kaj novega, kakšne ocene sem dobil...itd. Ob njemu se počutim koda da sem mu pravi sin, saj mu je dejansko mar za mene. Moje vprašanje pa je, če bi si jaz lahko izbral kje bi živel, zato ker se počutim bolj sprejetega ko sem ob tem učitelju kot pa doma. Lp
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
kako nas veseli, da imaš ob sebi učitelja, ki je najbrž prava redkost v tej ponoreli družbi. Bodi hvaležen zanj in mu to sporoči. Glede življenja drugje je pa tako, da če ti je doma zares zelo hudo, imaš najprej možnost umika v krizni center za mlade. Nato se vključijo strokovni delavci, ki poskušajo staršem sporočiti in jih preko postopkov na sodišču (običajno) spodbuditi za spremembe. Če teh zares ni, šele pride do odvzema otroka in namestitve drugam.
Nasilje je kaznivo dejanje, zato bi bilo dobro, da ga tvoj učitelj prijavi na policijo. Prenesi mu to sporočilo z naše strani in nam javi kako vama bo šlo. V kolikor bi karkoli rabil, nas še kontaktiraj.
Vse dobro,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka