imam problem z eno od prijateljic, druziva, pogovarjava se in tako in sedaj mi pove da ji je vsec en moj prijatelj. sva bila zanc na brijosu in soku ampak nisem mogel preusmeriti pozornosti, problem je da mi je vsec (bila sva prijatelja re s full dobra potem pa mi je ena iskrica padla, in mi je vsec pro vidm jo nago kk sj veste kaj, tak da sm tko cist ne vem kaj bi.
rad bi jo dobil a ne kličem se vedezevalec tako da ne vem kak naj to nardim, ampak mi je res dobra
prosim lepa za nasvete in pozdrav s kopra
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Za začetek bi se ti rad zahvalil za pozdrave in vprašanje.
V odnosih je zelo pomembno, da razmišljamo, kaj od odnosa želimo in pričakujemo, ter kaj smo v odnos pripravljeni vložiti. Iz tvojega vprašanja slišim, da se s to prijateljico pogosto družiš in skupaj preživljata čas. V svojem vprašanju si napisal, da si dekle predstavljaš golo, zato bi ti svetoval, da raziščeš kaj do dekleta sploh čutiš. Pomagaš si lahko z vprašanji kot so: Kdaj si sam prvič opazil, da do nje gojiš čustva? Kakšna čustva so se porajala prva? Ali si ji kdaj pokazal svoja čustva? Kako se je na to odzvala? Kako si se ti počutil v trenutku ko si zaznal pri sebi ta čustva? Z raziskovanjem svojih občutkov lažje začutimo kje v odnosu smo in se skladno s tem tudi vedemo in občutimo.
Iz napisanega razberem, da si s to prijateljico zaupata tudi čustvene vsebine. Menim, da to lahko vzameš kot iztočnico in razmisliš kako bi ti bilo z njo deliti svoje občutke glede nje. S tem razmislekom boš lahko pridobil občutek kako si sam z ranljivostjo v vajinem odnosu. Čustva so lahko ranljiva tematika za pogovor, še posebno ko le-ta izhajajo iz nas samih. Pogovor in komunikacija sta ena ključnih gradnikov v skoraj vsakem odnosu. Tako kot v odnosu tudi v pogovoru sodelujeta dva, kar pomeni da bo v pogovor tudi ona vnesla svoje vsebine. Lahko se zgodi, da jo bodo tvoja čustva presenetila, morda ji bodo tvoji občutki všeč, morda ne bo čutila podobno. Prav zaradi tega je za pogovore s čustveno, intimno tematiko potrebna tudi neka mera ranljivosti, kar pomeni da lahko v nas pride do čustvenih odzivov ali razočaranj.
Priporočam ti, da že pred pogovorom pri sebi razmisliš, kaj so tvoji dvomi in strahovi glede možnih situacij. V kolikor te skrbi, da bi to uničilo vajin prijateljski odnos, lahko že na začetku pogovora prijateljici daš vedeti, da ne želiš da bi to uničilo vajino prijateljstvo, vendar se ti zdi pomembno, da si v odnosu z njo in do sebe iskren, saj boš tako lahko še naprej pristen v vajinem odnosu. Svetujem ti, da se na pogovor pripraviš in vanj stopiš iskreno, pripravljen sprejeti tudi prijateljičino realnost, četudi morda ne bo skladna s tvojo.
Svoj odgovor bi rad zaključil z mislijo; Dovoli si ranljivosti v odnosih, v katerih se počutiš varnega in spoštovanega. Ta ranljivosti je tista, ki nam omogoča odnose poglabljati obenem pa spodbuja iskrenost in pristnost nas samih, kar pa je temelj za gradnjo intimnih odnosov.Želim ti čim lažje razmišljanje o vprašanjih, ki sem ti jih postavil na začetku ter ogromno poguma in še več sreče pri pogovoru s prijateljico.
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science SFU Ljubljana