mami mi je rekla naj o svojih problemih govorim z njo, da mi bo lazje ampak ona je glavni razlog vseh mojih problemov.. kaj naj storim, moram se z nekomu pogovoriti, skoraj nobebenemu ne zaupam vec
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zastavila to vprašanje.
A mi lahko malo več poveš o vajinem odnosu z mamo in o tvojem občutku, da ne moreš nobenemu zaupati?
Zanima me tudi, ali bi bila pripravljena govoriti s kakšnim svetovalcem, saj bi lahko na ta način svoje stiske in težave vsaj nekomu zaupala, če mami ne moreš. Je pa popolnoma razumljivo, da se ji ne moreš čustveno odpreti, kot bi si ona želela, če nimata vzpostavljenega zaupajočega odnosa.
Upam, da mi kaj veš napišeš, pa bova potem videli kako naprej.
Vse dobro!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije