Pozdravljeni.
Jaz imam težavo to, da sem spoznala neko osebo. Ki mi je zelo simpatična.
Zgodil se je nekaj kar me je pripeljala tako daleč, da se kar vztrajam pri tem, da se želim z osebo govorno povezati. Ker sem bila tiho in sem še.
Jaz tudi rada vidim to osebo.
Imam različne občutke. Zadovoljstva in tudi razočarana. Če mi ne uspe.
Gospod je sicer že starejši. Na zadnje, ker težko spregovorim. A sicer sem zgovorna. Sem mislila, da bom to spremila z recitacijo. A mi tudi to ni uspelo. Kaj naj naredim. Da se tega osvobodim? Prosim za pomoč.
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi se ti rada opravičila, da si na moj odgovor morala počakati nekoliko več časa.
Pišeš, da si pred časom spoznala starejšo osebo, ki ti je simpatična in z njo rada preživljaš čas, hkrati pa doživljaš tudi mešana čustva glede nje.
Sprašuješ za nasvet, a vendar ne čisto razumem, kaj točno te obremenjuje. Sklepam, da tiči težava v tem, da si pred to osebo ne upaš spregovoriti. Pa bi te vseeno prosila za nekaj jasnejših in podrobnejših informacij, da ti lahko podrobneje svetujem. Bi mi lahko morda nekoliko podrobneje opisala odnos s to osebo ter kaj točno ti predstavlja težavo oziroma glede česa bi si želela moj nasvet?
Upam, da mi boš odgovorila, da se lahko podrobneje pomeniva. Želim ti namreč pomagati, a bom za to potrebovala nekoliko več informacij.
Lea Figelj, dipl. psih. (un)