Hej. Imam težavo za katero upam da boste lahko pomagali vsi ki bote to ptebrali. Živela sem kar uredu dokler bi prišlo v družini do finančnih težav. Mama je že lete brez dela ker jo zelo boli hrbet, oče pa je delal kot kuhar in ni dobil veliko denarja sedaj ko pa je tudi on šel na bolniško zaradi tega ker ga boli gleženj in ker ima zelo visok pritisk (v življenju je njegova mama zelo grdo ravnala z njim) no in ne dobi veliko plače poleg tega smo se morali nujno seliti ker nas je lastnik stanovanja podil ven. Prišli smo v novo stanovanje in sedaj je podobno kot v prejšnjem stanovanju (ne razumem zakaj točno se gre nekaj z subvencijo je) kolikor razumem je to da smo prejšnje mesece plačevali pod 500 ker nam je država nekaj krila sedaj pa bomo morali čez 1000. Problem je v tem da nebom mogla iti na počitnice in na afterparty za valeto. ker so pa vsi moji sošolci zelo bogati bi se norčevali iz mene če bi jim pivedala zakaj ne grem. Če bi se jim zlagala bi me pekla vest saj jim nemoram lagati na zadnje šolsko leto skupaj in tudi nebi vrjeli.
Kaj naj naredim?? Prosim za čimprejšni odgovor.
Lp
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da se vaša družina srečuje s finančnimi težavami. Verjamem, da ti ob tem ni lahko. Skrbi te, ker se posledično ne moreš udeležiti afterparty-ja po valeti in počitnic. Ne veš, kaj narediti.
Razumem, da te skrbi odziv sošolcev, prav tako pa si ne želiš prikrivati resnice oz. lagati. Morda rešitev lahko poiščeš pri kakšnem učitelju ali učiteljici, ki ji zaupaš, ali pa kar v šolski svetovalni službi. Šole imajo namreč ustanovljene šolske sklade, iz katerega se lahko financirajo določene dejavnosti. Nisem prepričana, ali bi lahko pomagali tudi v tvojem primeru, a vsekakor se pozanimaj. Za pomoč seveda lahko prosiš tudi svoje starše in morda se skupaj udeležite govorilnih ur.
Upam, da skupaj s šolo najdete rešitev, ki bo za vse sprejemljiva. Verjamem, da ti bodo želeli pomagati, če bodo le lahko.
Lep pozdrav!
Lea Prinčič, mag. psihologije