imela sem najboljso prijateljico nato sem dobila fanta in to njej ni bilo usec ker sem jo prevec odrivala hotela je da greva narazen in o njemu govorila grde stvari a po eni strani me je podpirala in davala nasvete zelim jo nazaj ampak nevem kako se ji naj opravicim ker nocem da je spet isto kot je blo
• Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Pišeš, da se je odnos s prijateljico spremenil, odkar imaš fanta. O njemu je govorila grde stvari in želela, da gresta narazen, hkrati pa si od nje dobila tudi podporo. Še vedno si želiš, da bi bili prijateljici, a te skrbi, da bi bilo znova tako kot je bilo.
Predstavljam si, da je zelo težko biti razpet med najboljšo prijateljico in fantom in kot praviš, si ne želiš, da bi se to ponovilo, če bi se s to prijateljico pobotala. Najbrž si prej veliko časa posvečala tej prijateljici, sedaj pa čas posvečaš tudi fantu in ga tako ostane manj zanjo. Kar je seveda čisto normalno, vendar pa je možno, da se prijateljica zaradi tega počuti zapostavljeno. Če si želiš znova vzpostaviti odnos s to prijateljico, bo najbolje, da se iskreno pogovorita. Povej ji, da si želiš, da bi bili znova prijateljici, a da se nisi dobro počutila, ko je govorila grdo o tvojem fantu. Povej ji tudi, kaj vse ceniš pri njej in zakaj si želiš, da bi še bili prijateljici. Nato pa ji daj priložnost, da tudi ona pove, kako se je počutila in česa si želi v vajinem odnosu. Želim ti, da s prijateljico znova vzpostavita lep prijateljski odnos.
Lepo bodi!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij