Hej!
Imam en problemčič. Že nekaj časa se videvam z enim fantom, s katerim sem se spoznala na fešti. Tam sva se zbližala,nekaj imela in od takrat dalje sva v stikih. Bla sva že na dveh dejtih in na obeh se mi zdi, da je kazal neka ljubezenska čustva in zanimanje zame, pa tudi ko si piševa dobim tak občutek iz njegove strani. Do zdaj sva se tudi že kar dobro spoznala, ampak bega me, kaj bo v prihodnosti. Ker imam slabe izkušnje s fanti(vse gre v isto smer, da je najprej neka simpatija, potem pa se zmedem, ker ne vem kaj čutim in ga odslovim IN mislim da mi je potem žal), ne vem kaj naj pričakujem. V njegovi družbi se načeloma dobro počutim, ampak vseeno so momenti, ko mislim, da si po karakterjih najbolj ne paševa. Plus ker se upadam tudi z anksioznostjo mi je težko biti čisto to kar sem, sproščena, zraven njega. Želim si še dalje nekega telesnega stika med nama, a me je tega hkrati malo strah? Nočem, da bi se preveč navezal name in bi bil potem prizadet, ko, če, bi ga sčasoma odrinila stran. Vem, da ga moram še spoznati do konca in več časa preživeti znjim, da vidim, kaj se bo dogajalo med nama, a me je vseeno strah, ker ne vem, kaj bi rada. V glavnem zelo sem zmedena glede naju.
Prosim za kak nasvet!
najlepša hvala že v naprej...
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si spoznala fanta, s katerim se sedaj še vedno videvaš. Čeprav se v njegovi prisotnosti počutiš dobro, se ti pojavljajo številni dvomi - ali sta si preveč različna; kaj naj pričakuješ; ali se bo preveč navezal in bo posledično v primeru razhoda razočaran. Razumljivo je, da se ti pojavljajo številna vprašanja na katera trenutno še ne poznaš odgovora. In posledično tudi neki mešani občutki, ki jih ne razumeš povsem. Verjamem, da si želiš dobrega odnosa z njim a si hkrati preplavljena s tesnobo in strahom glede prihodnosti in tega, če je to zate res pravilna odločitev.
Ko smo ljudje soočeni z novo situacijo, se običajno res pojavljajo občutki, kot si jih opisala tudi sama. Po eni strani smo lahko navdušeni in v pričakovanju zaradi novih izzivov, ki jih prinaša življenje, po drugi strani pa se sprašujemo ali bo ta nova situacija za nas res ugodna, ali bomo zmogli vse, kar bo prinesla s seboj. V tvojem primeru pa dodatno dilemo in dvome prinesejo tudi tvoje pretekle izkušnje. Napisala si, da te niso bile najboljše in te je sedaj strah, da bi se to ponovilo. Verjamem, da je preteklost težko pustiti v preteklosti, vendar razmisli, če bi bilo morda to zate bolje. Sploh v tem primeru, ki ga opisuješ. Če se boš ves čas ozirala nazaj in se ukvarjala s tem, kako si se počutila v preteklih odnosih, boš pravzaprav zamudila čar in občutke, ki ti jih lahko prinese odnos, v katerega vstopaš. Skušaj najti načine, da boš takrat, ko boš preživljaja čas s tem fantom, resnično osredotočena na tukaj in zdaj - na tvoje občutke in misli v tistem trenutku, ko si z njim.
Če te je strah, če se počutiš neprijetno, če si želiš, da bi vse skupaj šlo malenkost počasneje - vse to lahko izraziš v odnosu do fanta. Verjamem, da to ni najlažja stvar ampak razmisli ali bi ti to, da izraziš svoje želje in dvome, pomagalo pri tem, da bi se lahko bolj osredotočila na trenuten odnos in v njem tudi uživala. Pišeš tudi, da ne veš kaj bi rada. Nič ni narobe, če še nimaš izdelanega načrta gleda vajinega odnosa. To pomeni, da potrebuješ še več časa in druženj, torej še več priložnosti. Boš pa verjetno lažje našla odgovor na to, kaj si želiš, če boš sprejela dejstvo, da je povsem normalno, da glede določenih stvari še nisi odločena in si boš dopustila možnost, da raziskuješ kaj si v odnosu želiš.
Prepusti se vajinim skupnim trenutkom in hkrati tudi izrazi kaj ti je v odnosu všeč in češa si ne želiš. Skušaj se osredotočiti na tukaj in zdaj in čim manj razmišljaj o preteklosti in prihodnosti. Ko bo čas zate, za vaju, boš verjetno dobro vedela kakšen je pravi korak za prihodnost.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Urška Pisar, mag. psihologije