Hej! Jaz imam en problem... nevem a je upraviceno da sem jezna in ljobusumna ali ni.
torejjaz full poslusam eno skupino ki je ze razpadla, kar dolgo casa nazaj. Nekaj casa mi je bilo zelo hudo, ker so razpadli, ampak sem se s tem sprijaznila. In 2 leti nazaj je moja prijateljica-ni najboljsa, ampak je tko mal. No in je slisala od njih pesem ko sem no naz poslusala in je sla na svoj telefon poiskat besedilo in je pela tam pred mano samo da me je ob zivce spravla. Ampak takrat je 1. slisala za to pesem. (Ta prijateljica je 1 leto mlajsa) no in od takrat vedno ko se pogovarjamo o kaksnih pesmih mi zacne to peti. Pa pol kr neki misli da jih pozna pa ubistvu me samo za 3 njihove pesmi. In to dela samo da me spravlja ob zivce. Od takrat ko se je to zgodilo naprej mi je bilo ful hudo ker vedno ko sva se dobili in kaj pogovarjali je zacela delati to kar sem prej povedala. Potem je nehala in sem se spet bolj zacela druziti znjo. In zdaj ne dolgo nazaj je slet zacela. Iskreno se poskusam izogibati srecanjem z njo. Pac ko zacne to delat, ratam zelo zalostna, ker se spomnem da so razpadli in da jih jaz dejansko poslusam, potem mi pa tle ena neki pometuje...
hvalaaa
Pu
Punca
Hej! Jaz sem pisala to zgoraj. Sam se to bi dodala:
poznam ljudi ki so ponosni nase, da so tudi drugi zaceli poslusati tistega pevca kot ga oni, zaradi njih. No to gre bolj za druzinske clane ampak ok. No a je ok da jaz nocem da jih tudi una moja prijateljica poslusa...
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Situacije, ki nas spomnijo na stvari, ki jih ni več, kot je na primer tvoja najljubša glasbena skupina, nam seveda lahko obudijo ogromno lepih občutij, obenem pa lahko čutimo tudi žalost ob zavedanju, da naše nekdaj tako ljube zasedbe ni več.
Zato je čisto normalno, če se ob poslušanju pesmi počutiš žalostno, hkrati pa jezno na prijateljico, ker se ti z njenim ponavljajočim se vedenjem, vedno znova obudijo ta neprijetna čustva. Si morda svoji prijateljici uspela povedati, kako se sama počutiš ob njenem vedenju? Samo razmišljam, vendar se lahko seveda motim, da se tvoja prijateljica morda niti ne zaveda, kaj ti ob njenem vedenju doživljaš in zato njeno vedenje deluje, kot da te namerno spravlja ob živce. Morda bi lahko poskusila z iskrenim pogovorom s to prijateljico in ji povedala kaj te jezi in žalosti. Zamere in jeza v prijateljskih odnosih se namreč lahko razrešijo, če oseba pove, kaj jo moti. Če pride do razumevanja in spoštovanja tudi z druge strani, se lahko takšno prijateljstvo še bolj utrdi. Če pa se tvoja prijateljica zaveda tvojih občutkov ob tem, in vseeno do njih vsaj ne poskuša biti obzirna, potem je čisto upravičeno, da te njeno vedenje jezi in tega ne želiš več prenašati. In se +morda sčasoma tudi začneš izogibati takšnim situacijam in posledično tudi njej.
Pod svoj komentar si še pripisala, da se zavedaš, da so nekateri ljudje ponosni na to, da so še druge navdušili nad neko glasbo, vendar sama čutiš, da je v tvojem primeru drugače. Morda imaš občutja ljubosumja tudi zato, ker te vedenje prijateljice jezi in zato ne zmoreš biti vesela ob njenem navdušenju nad skupino? Ne glede na vse, so vsa čustva, ki jih v neki situaciji občutiš normalna in je super, da se jih zavedaš. Res pa je, da ima tudi tvoja prijateljica pravico poslušati isto glasbo, če ji je ta postala všeč. Lahko pa morda prek pogovora nagovoriš kakšna občutja se ti ob njenem vedenju pojavljajo in kaj bi si želeli spremeniti, da bi se počutila bolje.
Praviš tudi, da prijateljica pesmi poje samo zato, da bi te spravila ob živce. Tega vedenja nikakor ne opravičujem in v nobenem primeru ni primerno, vendar pa samo razmišljam, kaj bi bil njen motiv, da bi želela pri tebi izzvati takšen odziv … si ji morda kot starejša vrstnica v vzor in zato želi ponavljati stvari za teboj in ponavlja reči, čeprav morda na malo neroden način? Morda o vzrokih za njeno vedenje izveš več, če ji uspeš povedati, kako se ob njenem vedenju počutiš, s tem pa morda lažje razumeš tudi njene motive za takšno početje.
Kako pa se drugače razumeta s svojo prijateljico? Ali te vajin pogovor in druženje v drugih okoliščinah veseli in se ob tem počutiš prijetno? Včasih se zgodi, da se v nekaterih odnosih ne najdemo več, dobimo drugačne interese, vidimo, da nam odgovarjajo drugi ljudje … Če se ti zdi, da je tudi v vajinem odnosu tako in da si naredila že vse, kar si lahko, da bi se počutila udobno, potem tudi ni nič narobe, če se od te tvoje prijateljice nekoliko oddaljiš. Seveda pa je dobro, da to s prijateljico tudi primerno skomuniciraš.
Upam, da sem vsaj nekoliko uspela odgovoriti na tvoje vprašanje, če imaš kakšne pomisleke in dodatna vprašanja, se mi seveda lahko ponovno oglasiš.
Lara Bukovec, dipl. psih. (un)
Pu
Punca
Hej! Res res vam zelooo hvala za odgovor! In ja se pomagali!
Pač fora je da je ona 1 leto mlajša in s tem že od vedno bolj otročja od mene. Vendo ponavlja za mano in mislim, da je razlog da sem njen vzor. Čeprav sem ji kdaj že v kakšnih drugih primerih rekla naj odneha, ampak ni. Včasih sva bili najboljši prijateljici, a sem se jaz bolj oddaljila od nje, saj je otročja in vse ponavlja za mano. Takrat ko sem to ugotovila, sem ji nehala govoriti o svojih najljubsih stvareh, saj je vse ponavljala za mano, kar me je zelo motilo.
Se enkrat hvala za odgovor!
lp
Pu
Punca
Hej! In zdej sem se ugotovila da ma za zvonenje eno njihovo pesem????????
Ma
MajaF
Cist te razumm. Moja sestra isto vsako stvar ponavla za mano. Ze miljon stvari je ponavlala za nano in za ene clo vzela zasluge. In res mi je zou da mores tut ti skoz to.
U glavnem sm ti pa hotla rect da mi je ful zou za kar se ti je zgodil glede najljubse skupine. In si res ne predstavlam kako bi blo ce bi moja naj skupina razpadla.
Zelim ti vse dobro...glede une zenske k fejka za tabo pa ja.... sam ne bit bliz nje, ce pa se bos druzla z njo ti pa ne priporocam da govoris o stvareh k jih mas rada al pa k jih pocnes.
Lepo se mej