Torej pred kratkim (september) sem dobil punco in sem zelo slab v vsem tem. Slab sem v kazanju ljubezni do nje ker mi je nerodno in če naredi kaj kot me objame brez da pričakujem se samo ugasnem. In kar naredi vse to še slabše je to da nočem da so moji sošolci nadležni, ker so vedno nadležni če je kaj takega. In nekaj ŠE HUJŠEGA je to da jaz ne jem nobene hrane, in tudi moje telo/možgani mi me pusti da bi kaj poskusil, in ona pa obožuje kuhanje in hrano, in nevem kako bi ji povedal ali če bi ji sploh povedal, in nevem kako bi se prisilil jesti to kar nočem poskusiti. Nočem ji pa povedati ker mi je res zelo všeč in nočem biti brez nje ker mi zelo veliko pomeni.
Bo
Bond007
Si pač sramežljiv in zadržan. Vendar točno takšen si uspel dobiti punco, tako da ji že moraš biti všeč, kakršen si. Ješ hrano, samo ne vsake - si izbirčen. Če punca rada kuha in te ima rada, te bo morda na nevsiljiv način poskusila prepričati, da probaš njeno hrano. Če vama uspe najti nove jedi, ki ti bodo všeč, bo to največji uspeh zate, ker ti bo to ostalo do konca življenja, tudi če punca ne bo več ista. Ne kompliciraj in se pusti presenetiti - razen če imaš globoke rane in prehranske travme (Solatna vojna '11, Fižolov upor '16, Vstaja šampinjonov '22).
kr
kr_ena_1
...sem dobil punco in sem zelo slab v vsem tem. Slab sem v kazanju ljubezni do nje...
tole se bere da je bl ona dobila fanta (tebe), kot ti njo... če ji ne boš pokazu, da ti je kej do nje, pol ne bo dolgo šlo...
...jaz ne jem nobene hrane, in tudi moje telo/možgani mi me pusti da bi kaj poskusil...
tole se pa bere kot motnja hranjenja...?
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Da najprej razčistiva: To, da si slab v odnosih, je osebna predpostavka. Če si to večkrat ponovimo, začnemo temu verjeti in se tako tudi obnašati.
Prvi predlog, ki bi ti ga dala je naslednji: Zastavi si svoje predpostavke, kaj pomeni ''dober'' v odnosih. Potem, pa to predebatiraj s svojo punco. Hitro boš ugotovil, da imamo zelo različna mnenja, kaj pomeni biti ''dober'' v odnosih. V odnosu je zelo pomembna komunikacija. Če nekaj nisi prepričan, se o tem pogovori z njo. Lahko, da bosta imela popolnoma različne želje in pričakovanja v vajinem odnosu.
Greva na hrano. Kar hitro si iz odnosa preklopil na prehrano. Ponovno ti dajam enak predlog ali nasvet: KOMUNIKACIJA. Ne samo, da rečeš punci, da ti nič ne ješ in ne želiš preizkušat druge hrane. Poveš ji razlog zakaj meniš, da tega ne zmoreš. Kako je prišlo do tega ali pa kako se počutiš ko ti nekdo ponudi drugo hrano. Tako te bo punca veliko bolj razumela in začutila. Zagotovo je pa to s hrano nekaj kar menim, da boš moral najprej raziskati sam, preden se pogovoriš s punco.
Lepo bodi,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije