zdravo, sem fant, ki ima težave z punco na spolnem področju. star sem 13 let punca pa leto mlajša od mene. vse se je začelo 3 decembra lani ko sem izgubil nedolžnost s svojo punco. vse od takrat je najina zveza skrivnost in za odnose se dobima vsaj 4 krat na mesec oz. kadar je en iz med naju sam doma. problem se začne zdaj, ko bi jaz rad malo raziskal kaj vse lahko počnema da naju bi zadovolilo pri odnosah, ampak ona noče. nje ni všeč da spreminjam stvari ker je najbolje samo klasika, a jaz bi popestril stvari. sedaj nisma kaj delala že 2 tedna ker mi je zelo dolgočasno med tem. prosim če mi pomagate kaj naj storim da sklenema kompromis in da lahko najino spolno življenje ostave zdravo in zabavno .lp gašper
• 66
6666
hej za spolne odnose sta še zelo premlada, zato to raje preložita na kasnejše obdobje. če ona noče drugih stvari jo ne sili, ker glede na njeno starost ni ne telesno in ne mentalno zrela za seks.
• Vx
Vxkcko799
Okej, mislim da sta za spolne odnose čisto premlada, nebi rada obsojala, ampak počakajta še vsaj kakšna 3 leta, saj so spolni odnosi v vajinih letih prepovedani. Razumem da si želiš spoznati njeno telo, ampak zares sta premlada. Kaj če bi ona ponesreči zanosila, kaj bi potem? Res, rajše odnehajta preden se kaj zgodi. Super bi bilo če se o tem lahko s kom pogovariš, naprimer s starši, starejšimi prijatelji, psiholigi... Vem da ti je nerodno, ampak res morata prenehati s tem. Kolikor vem moraš biti 15 da so spolni odnosi dovoljeni. In še to, če imata zares spolne odnose, počni take stvari, ki bodo odgovarjali obema. Nočem obsojat, razumem te da si potreben spolnosti, ampak mislim da je bolje če počakata še nekaj let, do takrat pa se lahko tudi na malo drugačne načine spoznavata. Upam da ti je odgovor kaj pomagal in veliko sreče.
Lp
Anja
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Gašper pozdravljen,
ob tem, ko sem prebrala tvoje vprašanje, sem najprej pomislila, da sta oba z dekletom premlada za spolne odnose, predvsem pa premlada in premalo časa spolno aktivna, da bi se med spolnim odnosom že kar dolgočasila.
Moje mnenje je, da bi naj bil vajin spolni odnos nadgradnja vajinega odnosa. Vajine ljubezni in medsebojnega spoštovanja. Razumevanja potreb in želja partnerja. Kar terja strpnost, pa tudi zrelost. Spolni odnos naj ne bi bil »tehnikalija«. Ko se oba partnerja v odnosu počutita varno, zaupno, se lahko sprostita in raziskujeta telo drug drugega. Ter ob tem uživata. Tvoje dekle je zadovoljno – če te citiram - s »klasiko«, ki pa tebi očitno ni dovolj. Bi ti bila ta »klasika« dovolj v mesecu novembru, ko še nisi izkusil spolnosti? Najverjetneje bi ti bila, a ne?
Spolnost je tudi igra. Vidva sta tista, ki se božata, ljubkujeta, odkrivata vajine telesne točke, ki vama sprožajo ugodje. Za igro je potrebna sproščenost. Obeh partnerjev. Morda pa prehitevaš? Si prepričan, da tvoje dekle prav tako uživa v spolnosti? Si jo sploh želi? Če praviš, da se ti dolgočasiš, morda se prav tako tudi ona med vajinim seksom ne počuti OK? Če si ji omenil, da se dolgočasiš, je lahko zanjo to boleče. To si namreč tudi lahko »prevede«, da te ona dolgočasi. Dekleta se med spolnim odnosom drugače odzivajo kot fantje. Si prepričan, da je njej OK? Si prepričan, da jo ustrezno zadovoljiš.
Se resnično pogovarjata dovolj? Se slišita? Si namenita dovolj časa. Časa, ko sta predana drug drugemu? Ko si lahko zaupata, brez občutka, da bi bila izigrana. Ob sproščenosti se tudi telo drugače odziva.
Želim vama, da bi se najprej zgolj pogovarjala, pa crkljala, ljubkovala, raziskovala sproščeno telo. In v spolnosti oba uživala. Kajti v spolnosti naj res ne bi bilo prostora za dolgčas. :)
Upam, da sta primerno zaščitena in se oba zavedata možnih negativnih posledic spolnosti, kot so neželena nosečnost in spolno prenosljive okužbe.
Ustrezna kontracepcija partnerjema tudi omogoča sproščenost.
Vse dobro želim.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja