Moj oce in jaz sva bila vedno v dobrih odnosih. Ampak to se je spremenilo ko je oce dobil otroka. Njegovi punci se je zmesalo. Stalno ga moram jaz cuvati. Ampak mene to sicer ne moti. Da malo cuvas otroka. Ne pa da ga stalno cuvas. Meni se to ne zdi najbolj primerno. Ugalvnem. Pri njemu se vedno pocutim zelo izloceno iz vsega in nepomembno. Sem zelo zalostna zaradi tega...zato sem mu zamirila, ker morem cez tako bolecino. Stalno mi govori, da zakaj sem mu nehala pisati in taksne. Ampak mu na to nemorem odgovoriti. Moj oce je tak. Rad ima "pogovore" ampak taksne da on govori, ti pa kimas. In tako je. Zato imam obcutek da se nemorem pogovoriti z njem.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena EnaMajhna,
najprej se ti zahvaljujem, da si potrpežljivo počakala na odgovor. Vesela sem, da si se s svojim izzivom obrnila na svetovalnico.
Opisuješ, da se je vajin odnos z očetom spremenil, odkar je oče dobil otroka in da imaš občutek, da se o tem z njim ne moreš pogovoriti. Popolnoma normalno je, da se po ločitvi staršev spremeni tudi odnos s starši in ga je potrebno na novo zastaviti, saj vzorci, ki so delovali v prvotni družini, sedaj več ne delujejo. Zato je potrebno na novo doreči zadeve. Res je, da se pogosto ni lahko s starši pogovoriti o težavi, ki nas pesti (sploh, če težava vključuje tudi njih). Kljub temu pa je pomembno, da ta pogovor realizirata – dorečeni zaključki bodo dobra osnova za vajin odnos tudi v naprej in ne zgolj za trenutni izziv, s katerim se soočaš. Predlagam ti, da mu iskreno poveš, kako se počutiš. Pred pogovorom z njim pa pri sebi razmisli, kaj točno je težava in kako se ti ob tem počutiš. Daj mu jasno vedeti, da sicer rada popaziš na svojega polbrata/polsestro in opiši svoje občutke, ker se to dogaja neprestano - kot si opisala nam. Lahko, da se takoj ne bo odzval oz. bo potreboval nekaj časa, da bo zares razumel in sprejel tvoje sporočilo. Če boš po pogovoru dobila občutek, da vajin pogovor ni obrodil sadov, se lahko pogovoriš z drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš in jo prosiš, da ti pomaga pri načinu, kako se pogovoriti z očetom. Potem poskusi pogovor z očetom izpeljati ponovno.
Le pogumno!
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam in ti želim prijetne počitnice.
Tjaša Rola, mag. psihologije