Živjo!
Potrebovala bi pomoč,pred nekaj dnevi sve se skregali z bff. Bili sve skregani ker sem jo prizadela. Danes sve se pobotali. Že nekaj dni sem zelo žalostna. Želim si biti z njo nazaj bff ampak ona mi je ko sve pobotali se mi rekla da bove samo navadni prijateljici in ne bove bff. Jaz sem začela jokati. Nevem kako naj jo vprašam če bi bili zopet bff. Prosim predlagajte kako naj jo vprašam če bi bili ponovno bff,kaj naj naredim
Hvala!
(Res bi bila ponovno z njo bff)
• Li
Lili
Mogoče se probaj veliko družiti z njo. Pelji jo na pico, al pa na bazen, recimo da ona prespi pri tebi ali pa ti pri njej. Potem jo pa enkrat, ko se bosta imele res fino skupaj uprašaj, če bi hotela spet biti s tabo bff. Morebiti bo delovalo, pri meni je.
Upam, da se bo vse srečno uredilo. :)
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor.
Če sem te prav razumela, se počutiš žalostno, ker ti je najboljša prijateljica po prepiru rekla, da ne bosta več tako dobri prijateljici, kot sta bili do sedaj. Sliši se, da je naziv najboljše prijateljice zate zelo pomemben in razumljivo je, da si žalostna, ker se ti zdi, da si prijateljico s prepirom (vsaj delno) izgubila oz. te bo zamenjala z nekom drugim.
Morda bi bilo dobro razmisliti, kaj ta sprememba z najboljše prijateljice na prijateljico sploh pomeni. Ali to mogoče pomeni, da se bosta družili manj, da si ne bosta več toliko zaupali ali kaj drugega? Te skrbi, da bi se v vajinem odnosu kaj spremenilo ali je zate pomembno predvsem to, da si nekomu najboljša prijateljica?
Vsekakor bi se bilo potrebno s prijateljico pogovoriti o tem, kaj ta sprememba za vaju pomeni in zakaj se je odločila za to, da ne bosta več najboljši prijateljici.
Glede na to, da sta si verjetno (bili) zelo blizu, je tudi ona najbrž žalostna in jezna. Morda je to izrekla zgolj zaradi jeze, ki jo je v tistem trenutku čutila in tega v resnici ni mislila izreči, morda pa ji je vajin prepir dal misliti, da sta se preveč oddaljili, da bi bili lahko najboljši prijateljici. Dobro je, da skupaj razmislita, kaj bi lahko storili, da bi izboljšali vajin odnos in ali obstaja možnost, da bi spet postali najboljši prijateljici.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije