Spoštovani,
zanimam me kaj storiti v primeru ko se oddaljiš od prijateljice, ki ti pomenj veliko. Ugotoviš tudi da je o tebi govorila grdo, povedala tvoje skrivnosti, ki jih ve samo ona itd. Začela se je tudi družiti več z drugimi sošolkami.
Lep pozdrav
Malina
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Draga Malina,
Zelo mi je žal, da te je prijateljica izdala in izkoristila tvoje zaupanje. To je zelo grdo in verjamem, da te je zelo prizadelo. Mislim, da ne obstaja nobeno navodilo, kako reagirati ob takšni boleči izgubi. Predstavljam si, da je prijateljica pri tebi izgubila zaupanje in verjetno boš potrebovala nekaj časa, da odžaluješ ta odnos ter mogoče tudi, da ponovno zaupaš drugim prijateljem. Pomembno je, da si pustiš čutiti žalost, jezo in druge »neprijetne« občutke, ki jih verjetno doživljaš, ter da jih ne potiskaš preveč vstran.
Kako reagirati do prijateljice, pa je povsem tvoja izbira in mislim, da tudi pri tem ni nobenega pravila. Če bi si želela tej prijateljici povedati, da ni ravnala prav in ji razložiti, kako se počutiš, imaš vso pravico to narediti. Hkrati pa, če se z njo o tem ne želiš pogovarjati, nisi dolžna »reševati« tega odnosa. Upam, da imaš v razredu še kakšne druge prijateljice/prijatelje, ki ti stojijo ob strani in ki jim lahko zaupaš, kaj se je zgodilo in kako se počutiš. V takšnih situacijah noben ne bi smel ostati ostati sam.
Če ti lahko še kako pomagam, si vedno dobrodošla, da se ponovno javiš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije