Js sm na snepu dodala enga fanta ful kul ful fajn je biv in vse no ampak on je nekako dobil občutke zame po tem ko sva se poznala 2 dni in to ej seveda prekmalu jaz sme mu tudi povedala da ne iscem zveze in je rekel da bo počakal. No poznava se zdaj 2 tedna in priznam da mi je kar prirastek h srcu ampak skrati me je kar velikrat užalil nikoli mi ne vrjame vedno daje krivdo name ko vbistvu on kaj narobe naredi ali pa dela velik problem iz ničesar ko mu razložim situacijo mi ne vrjame in naslednji dan ga vprašam ce je se jezen in rece ne in da me ma rad in se mi sploh ne opraviči pa to da me ma rad tud rece po tem ko me zali in js sm itak užaljena in potem je biv jezen name ker sem bla jaz užaljena uglavnem je več stvari kot to in zaradi tega sem se odločila da mu povem da po vsej verjetnosti veze nebova imela nisem naštela teh stvari saj ga nisem hotela užalit (ima kar probleme z duševnim zdravjem tudi imel več poskusev)  in sem mu povedala da pac ne želim da caka tako dolgo in da potem nebo nič (kqr je tudi res vrjamem da je dobra oseba in si ne zasluži tega) rekel je da sm mu zajebala 2 tedna da caka in da potem ni nič in pac vmes ko sva imela dobre trenutke sem mu tudi jaz povedala da ga imam rada in bla bolj "affectionate " do njega in vem da nebi smela bit ampak takrat sem se verjela da mogoče je pravi zame ampak po vsem tem vidim da ni. Me pa zanima ali je to kar sem naredila prav ali narobe ker se vseeno se počutim krivo.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vidim, da si se znašla v situaciji, ki ni prijetna. Verjamem, da si negotova in zmedena oziroma ne veš ali si ubrala pravi način. Težko je nekomu povedati, da sama ne gojiš enakih čustev in da se med vama verjetno ne bi izšlo. Še toliko večja teža bremena je zaradi njegovega stanja in preteklih dogodkov.
Naj te pomirim, prav je, da si počakala preden si se spustila v odnos. Ko nekoga spoznamo potrebujemo nekaj časa, da ga spoznamo bolj podrobno, da sploh ugotovimo kakšna čustva gojimo do te osebe in v kolikšni meri. En teden je zagotovo premalo. Lahko se zgodi, da nam je nekdo takoj všeč, a v tem primeru gre za všečnost na prvi pogled, ne za poglobljena čustva. In glede na to, da si spoznala njegov način komuniciranja in odzivanja, ki ti ni všeč in prav je tako - nihče te ne bi smel žaliti, je dobro, da si o vajinem odnosu dobro premislila. Namreč tako je, da smo ljudje na začetku spoznavanja in osvajanja pogosto malo drugačni kot smo nato v odnosu, ko se lahko sprostimo in zaupamo. Če se je fant že zdaj obnašal do tebe na omenjen način, pomisli kako bi to izgledalo v vajinem odnosu kasneje. Zato pa je čas osvajanja in spoznavanja pomemben, da spoznamo koliko smo si z drugo osebo podobni, ali cenimo podobne stvari, lastnosti, vrednote.
Če si se odločila, da se z njim ne vidiš v prihodnosti, stoj za svojo odločitvijo. Seveda ni prav do njega, da mu daješ upanje, če ne čutiš tako. Razumem, da pridejo trenutki, ko si zmedena, ko te njegove besede ali obrazna mimika prepričata drugače, to je povsem normalno. A če si se odločila, bodi močna. Izberi trenutek in mu povej za svojo odločitev. Povej mu, da med vama vidiš premalo skupnih stvari, ki bi vaju povezovale, da ti je všeč kot oseba, a da do njega ne čutiš tako kot bi morala za vzpostavitev globljega odnosa. In ne, nič ni narobe če si razmišljala o tem 2 tedna, če ga nisi namensko zavajala, ni s tem nič narobe. Fant se je sam odločil, da te bo počakal in videl kako bo. Tokrat se ni izšlo v njegovo smer. Morda še bolje, lahko da se bo z drugo punco bolje ujel, prav tako se boš verjetno ti bolj ujela s kom drugim.
Pazi, da ne padeš na past teže (ko se počutiš krivo, ko druga oseba čustveno pritiska nate). Če si razmislila, če si se odločila in čutiš da je tako prav, sledi svojemu občutku. In zaupaj sebi. Dlje kot boš čakala s pogovorom, težje bo. Povej mu svojo odločitev, stoj za svojo odločitvijo in bodi močna, ko te bo morda želel pregovoriti. V komunikaciji bodi prijazna, a odločna.
Verjamem, da zmoreš!
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
• kr
kr_ena_1
sam stran od njega