Zdravo imam en problem in to je da so mi vedno bili lusni moski stari 40/50 (stara sem 13) in vsec mije oce od mojega sososolca in njegovega brata ki je v 9 razredu in sicer na zabavi meje skos gledau in sma imela poglede z ocmi res cutim nekaj do njega nevem kaj mi je ampak kaj naj naredim na biga dobila? Folowama se na instagramu ampak to ze dlje casa saj on folowa vse nazaj ter locen je
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Zanimivo vprašanje si zastavila. Stara si 13 let in praviš, da so ti všeč starejši moški.
Najprej želim izpostaviti pomembno dejstvo, da je odnos med odraslim moškim in dekletom, starim trinajst let, ne zgolj neprimeren, temveč lahko tudi kazniv. Kazenski zakonik v 1. odstavku 173. člena pravi: "Kdor spolno občuje ali stori kakšno drugo spolno dejanje z osebo drugega ali istega spola, ki še ni stara petnajst let, se kaznuje z zaporom od treh do osmih let." Torej, če bi med tabo in očetom tvojega sosošolca prišlo do spolnosti v kakršnikoli obliki, bi to pomenilo storjeno kaznivo dejanje.
Povabim te, da nekoliko razmisliš o odnosu, o katerem sanjariš. Oče tvojega sošolca je odrasel moški, ima službo, družino ter za sabo že skoraj polovico svojega življenja. Ti še nisi zaključila osnovne šole, verjetno v prihodnosti nameravaš nadaljevati šolanje na srednji šoli, mogoče na fakulteti. Vajini življenji, prioritete, pogledi na svet se zelo razlikujejo in težko si je predstavljati možnost, da bi tak odnos funkcioniral. Zaljubljenosti s tolikšno starostno razliko praviloma nimajo prihodnosti, saj so potrebe in pričakovanja najstnice ter odraslega moškega povsem drugačna.
Spodbujam te, da svojo pozornost poskusiš usmeriti drugam - na šolsko snov, druženje s prijateljicami, hobije. Mogoče te nova simpatija čaka med tvojimi vrstniki, sošolci ali sosošolci, zato poskusi več pozornosti namenjati njim, nekoliko manj pa njihovim staršem.
Vse dobro in lep pozdrav,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
go
golob124
meni so tudi vsec starejsi moske npr: pedro pascal borut pahor cillian murphy... vse bo vredu
ar
ara
meni enako le da do 15 let starejši.