živjo!
Ne znam točno razložiti ampak en fant mi je res ostal v srcu.Ne poznam ga zares, nikoli se nisva pogovarjala,pa vseeno imam občutek,kot da mi pomeni več kot bi smel.Vem samo da je nekje tukaj, v istem mestu,pa ga vseeno ne znam najti.To se mi je že zgodilo,da mi je bil kdo zelo všeč ampak pri njem je drugače... bolj močno.O njem sem že povedala svojim prijateljicam, ker tega enostavno nisem mogla zadržati zase.In čeprav bi lahko poskusila pristopiti, tega nekako nočem- mogoče me je strah, mogoče pa mi je ta občutek lep raven tak, kot je.
• kr
kr_ena_1
in kje je tu problem
• Uredništvo
Urška Otrin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Opisuješ, da je fant, ki prebiva v istem mestu kot ti, nate pustil res velik in lep vtis. Omenjaš, da so občutki, ki jih gojiš do njega, zelo močni, četudi se še nikoli nista pogovarjala. Če te dobro razumem, se sedaj sprašuješ, ali pristopiti do njega ali pa preprosto ostati in biti v občutkih, ki te trenutno prevevajo.
Najprej naj omenim, da sem na nek način zelo vesela zate, da ti je pot prekrižal fant, ki je nate pustil tako globok vtis, četudi se nikoli nista zares pogovarjala. Lahko si samo predstavljam, da mora biti res nekaj posebnega, da je v tebi vzbudil občutja, ki jih do sedaj ni še nihče drug. Na vprašanje, ali k fantu pristopiti ali ne, menim, da si lahko odgovoriš zgolj ti. Če trenutno na vprašanje še ne zmoreš najti odgovora, ti morda na tej točki svetujem, da si daš še nekaj časa. Nekaj časa, da preprosto si v trenutnih občutkih, sanjariš, kako bi bilo, če bi k njemu pristopila …, nato pa pri sebi ponovno preveriš, ali želiš, da se iz teh občutkov nekaj zgodi, ali pa je ravno varno zavetje teh lepih občutkov tisto, kar trenutno potrebuješ.
Sprašujem se, ali sem se odzvala na tvoje vprašanje na način, kot si si želela. Vesela bom, če mi svoja občutja opišeš še nekoliko bolj podrobno in mi še nekoliko natančneje nakažeš, kje bi potrebovala mojo pomoč.
Želim ti vse dobro,
Urška Otrin, mag. psihologije