Hej!
Men se je zdej v zadnjih letih zacel dogajat da se mi ful stvari grauza. Pac men se je nekagodno dotikat lasov. Pac tko druzina pa odrasli je ok, ampak drugi mi je pa prov nagrauzno. Mi hodmo tko ze 10 let vsako leto s prijatelji na eno koco. In prej je blo ok, zdej mi je pa mal cudn. Pac tam ni luskuz, ampak je vojaska koca. In mamo plehnate kroznike (tko je kt v soli, sam v soli je ok). No jn vedno jemo golaz in js tist pojem, ampak men je nagrauzn jest tist golaz in ja...
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš nam glede težav, ki se ti pojavljajo v zadnjih časih. Opisuješ, da se ti stvari gnusijo, na primer to da se drugi ljudje dotikajo tvojih las ali pa določena hrana. Ob branju tvojega sporočila se mi je pojavilo nekaj vprašanj. V kolikor ti to ustreza, bi jih želela skupaj s teboj raziskati, da ti lažje ponudim nadaljno pomoč.
Nekaj si že zapisala, ampak ali bi mi lahko naštela še nekaj primerov stvari, ki se ti »graužajo«? Prav tako mi lahko poveš kdaj si začela to opažati in kaj se je takrat v tvojem življenju dogajalo. Verjamem tudi, da je takšno počutje zelo neprijetno, zato me zanima tudi ali si to komu že zaupala?
Kot rečeno mi lahko, v kolikor želiš, odgovoriš na zapisana vprašanja.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)