imam probleme s čustvi npr vedno ko nekdo grdo govori o meni me u srcu zagrabi panika in glavobol ter solze v očeh vedno se žalostna in ze 2 meseca nimam niti enega normalnega dne vecinoma zaradi solz in problemov s čistvi pa tutdi zaradi mojga očija k se skos dere name in ga briga zame skori nc ne ne pogovarjava samo kregava se in potem ko se zacnem jokat... se zaprem v svojo sobo ojamem medvedka in si sama pri sebi govorim zakaj obstajam in da nimam več kej delat u lifu pa  tako dalje prosim naj me nekdo spravi vsaj za trenutek v dobro voljo prosim ker mimam veliko tezav prosim
hvala lep pozdrav lucija
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lucija.
Tvoj odziv je popolnoma normalen. Nihče od nas ne rad sliši grde besede ali opazke. Žal po tvojih besedah sklepam, da tudi doma nimaš podpore, ki bi jo rabila ali želela.
Sama v takih primerih največkrat otrokom svetujem, da si morajo zgraditi svojo pozitivno samopodobo. Torej, da se boš sama s sabo počutila vredu in zadovoljna. Na potralu To sem jaz imaš veliko različnih dejavnosti, kjer si lahko pomagaš. Najprej bi morda začela z iskanjem pozitivnih lastnosti pri sebi. Nato pa bi izpostavila tudi negativne. Vendar bi te negativne poskusila obrniti tako, da niso lastnosti, ki nas držijo nazaj.
Npr.: Če boš napisala negativno lastnost, da te je velikokrat strah, to lahko oblikuješ tako, da napišeš da je normalno, da me je strah neprijetnih situacij, ampak lahko strah obrneš v pogum. Na začetku je vedno težko, ampak z vsako situacijo, s katero se boš soočila, bo postalo lažje.
Prav tako bi ti priporočila, da se morda z nekom o svojih občutkih tudi pogovoriš. Velikokrat je na šoli za takšne primere svetovalna delavka, s katero se lahko pogovorita in si zastavita načrt kako dalje.
Pri vsakem človeku lahko najdemo nekaj pozitivnega, samo če smo pripravljeni pogledati in poiskati. Prepričana sem, da si tudi ti vredu punca, ki te trenutno morda nekatere situacije zadržujejo, da bi se pokazala. Dovoli si zbrati pogum in bodi zadovoljna sama s sabo.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije