v soli me vsi sovrazijo,neznam razloga ampak ga ignoriram...Starsi za to vejo,ampak niso nic naredili...od cele sole,imam samo 3 prijateljice....upam da se bo kej spremenil
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Praviš, da imaš občutek, da te v šoli nihče ne mara. Sprašujem se, po čem pravzaprav to sklepaš? So to reakcije vrstnikov? Se je kaj takega zgodilo? Občutek, da te vsi sovražijo, je zagotovo neprijeten in te spravlja v stisko. A morda ne bi bilo slabo, da razmisliš, kaj je tisto, kar povzroča ta občutek in te misli.
Zapisala si tudi, da imaš tri prijateljice, kar je super. Kako pa gledaš na odnose z njimi? Jim lahko zaupaš, ste si blizu? Si morda s kakšno izmed njih govorila o tej težavi?
V življenju ni najbolj pomembno, koliko ljudi imaš okoli sebe, temveč kako kakovostni so tvoji odnosi. Resnična povezanost temelji na iskrenosti, zaupanju in razumevanju, kar omogoča globlje in bolj izpolnjujoče povezave. Bolje kot iskanje mnogih površinskih stikov je torej vlaganje časa in energije v odnose, ki te podpirajo in ti dajejo občutek varnosti.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije