koliko je slabo od 1-10 če sem imela spolni odnos z najboljsim prijateljem ki ima trenutno simpatijo ki pa je moja sošolka in moja prijatelica
• al
always10
za tebe: 10, ker si s tem zelo ogrozila prijateljstvo (s prijateljico),
za prijatelja: 10, ker upam, da je v tvojih očeh izpadel neresen/nezanesljiv,
za prijateljico pa: odvisno, koliko ji pomeniš ti in ta njen "oboževalec"...
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svoje vprašanje. Razumem, da te skrbi, ali si s tem dejanjem ogrozila katerega od odnosov. Iz moje perspektive tega ne morem soditi, vendar razumem, da te situacija verjetno utesnjuje, saj vključuje dve osebi, ki ti veliko pomenita.
Najprej bi te spodbudil, da se osredotočiš na svoje občutke in razmisliš, zakaj si se odločila za ta korak s svojim najboljšim prijateljem. Včasih že samo razumevanje svojih občutkov in motivov pomaga, da lažje razčistimo situacijo in se odločimo, kako naprej.
Povsem normalno je, da nas privlačijo osebe, s katerimi se počutimo varno in povezano – najboljši prijatelj je verjetno ena od teh oseb, in morda tudi on tebe doživlja podobno. Sta se o vajinih občutkih drug do drugega že pogovarjala? Takšen pogovor lahko pomaga, da oba razumeta, kaj vajin odnos pomeni in kaj si želita naprej.
Kar zadeva tvojo prijateljico, je pomembno, da razmisliš, koliko želiš in potrebuješ posegati v njuno situacijo. Ti najbolje poznaš okoliščine glede simpatije tvojega najboljšega prijatelja do tvoje prijateljice. Poskusi se vprašati, kako bi želela, da se drugi obnašajo do tebe, če bi bila v njeni situaciji.
Takšna vprašanja in razmisleki ti lahko pomagajo bolje razumeti, kako želiš ravnati naprej in kakšen odnos si želiš ohraniti ali graditi z obema. Ključno je, da ostaneš zvesta svojim občutkom, hkrati pa pristopaš iskreno in spoštljivo, kar lahko pripomore k jasni komunikaciji ter prepreči nesporazume.
Če imaš občutek, da te situacija še vedno bremeni ali potrebuješ podporo pri razjasnjevanju svojih misli, sem tukaj, da o tem pogovor nadaljujeva.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije