Pozdrav
Imam dva problema.
1.Hodim v osmi razred in drugo leto je valeta. Ne vem katero punco bi vprašal in pa kako. Kaj če me bo zavrnila!!??
2. Po končani OŠ grem v srednjo šolo.Tam bo novo okolje, novi ljudje in ne vem kako se bom vključil v družbo. Kot verjetni sklepate iz mojih prejšnjih vprašanj imam s tem veliko problemov.
Vem da je do teh dogodkov še dolgo a jaz se želim na to pripraviti prej in si nebi želel imeti  problemov kasneje.
• Bl
Blaž
prosim za odgovor
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
pravilno je, da razmišljaš o prihodnosti in razumem, da te določene stvari skrbijo. Pred tabo so velike prelomnice, na katere želiš biti pripravljen. Je pa res, da se je včasih o takšnih stvareh odveč obremenjevati vnaprej, saj nihče ne ve, kako se bodo razpletle. Morda pa sploh ne boš imel nobenih težav in so sedaj tvoje skrbi odveč.
Glede valete in punce - predlagam, da razmisliš, s katero punco bi želel plesati in jo že zdaj malce povprašaš, kako se ji zdi ta ideja. Bodi takšen kot si. Četudi te zavrne, pa ne bo konec sveta. Verjetno preostane še kar nekaj sošolk, ki bi z veseljem plesale s tabo. Morda pa tvoja šola dopušča, da plešeš z nekom, ki sploh ne hodi na tvojo šolo in boš lahko pripeljal kakšno prijateljico.
Kar se pa tiče novega okolja v srednji šoli. Morda ti bo lažje, če razmišljaš tako - vsi boste tam "na novo" in verjetno tvoji bodoči sošolci razmišljajo podobno kot ti. Vsem bo verjetno malce neprijetno, saj se ne boste poznali. Sem pa prepričana, da boš hitro spoznal nekoga, ki bo imel podobne interese, kot ti.
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• Bl
Blaž
Najlepša hvala za odgovor. Sedaj imam dve skrbi manj