Živjo, mam dve prjatlci in ampak zadne čase se mi zdi da me izločata mogoče tut zato ker živim zlo daleč in se vidmo samo v šoli onedve pa sta večinoma cel dan skupi. Kdaj v šoli se večino dneva pogovarjata sami o stvareh ki so se zgodile in mene ni blo zraven. Pol se smejeta, ko ju vprašam kaj je smešno rečeta nič ni.
Ena od prjatlc nima sabo stvari za šolo al pa pozabi puščico doma in tut če ma vse na mizi vedno vzame moje stvari (barvice, svinčnik...). Kdaj mi med poukom kaj vzame in potem nese domov brez da jaz ugotovim. Mene to zlo moti ampak njej se zdi smešno.
Nevem kaj nej nardim. Ne morem ji rečt da mi gre zlo na živce, ker sva prjatlci že 12 let in strah me je kaj bi nardila.
Če mi lahko kdo svetuje hvala.
sovica
• He
Hello_1234
Pozdravljena,
To je del odraščanja, vsi hočejo imeti veliko pozornosti. Verjetno si med temi tudi ti.
Torej tvoja prijateljica ti ves čas vzema stvari(svinčnik, barvice, radirka...) iz mize  in jih odnese domov brez tvoje vednosti.
Najboljši način kako ugotoviti zakaj to dela je da se pogovorita. Vprašaj jo zakaj to dela. Morda ti bo odgovorila morda ne. Nato jo lahko vprašaš če bi se lahko to nehalo.Če se bo nehalo super, če pa ne pa me obvesti❣️.
Lp. Hello_1234
• He
Hello_1234
Pozdravljena še enkrat,
Če se ne neha in če te  še vedno izločata potem verjetno niste prave prijateljice, saj je za prijeteljice(ali prijatelje)pomembno da držijo skupaj ve pa kot si navedla ne držite skupaj kot prijateljice❣️.
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena sovica!
Hvala, da si svoje vprašanje zapisala na našo svetovalnico. Praviš, da te prijateljici izločata. Ena izmed njiju si občasno prilasti tudi tvoje stvari. Seveda se zaradi tega ne počutiš dobro. Svetujem ti, da se s prijateljicama najprej pogovoriš. Povej jima, kako se počutiš. Če prijateljicama ni vseeno zate, te bosta poskušali razumeti. Pomembno je, da smo v pravih prijateljstvih pristni in iskreni drug z drugim. Skupaj se lahko pogovorite o možnih rešitvah, kako bi se vse tri počutile najbolje. Pomembno je, da  se v odnosih pogovarjamo in iščemo kompromise.
Bodi lepo!
Lea Kopač, mag. psihologije