Kdo dobi priznanja na koncu solskega leta od sole v9 razredu kaj moras imeti vse? Kdo ima sprejem pri zupanu, kaj moras imeti kaksne dosezke?
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Egi,
sprašuješ kdo dobi priznanje na koncu 9. razreda osnovne šole, prav tako te zanima kdo gre na sprejem k županu.
Osnovne šole imajo lahko malce različne kriterije kdo dobi priznanje ob koncu 9. razreda oz. podeljujejo priznanja za različne dosežke.
Običajno ga dobijo učenci, ki so dosegli odličen učni uspeh vseh devet razredov osnovne šole, prav tako priznanja običajno dobijo učenci, kateri so dosegli izstopajoče rezultate na regijskih ali državnih tekomovanjih (npr. iz logike, matematike...).
Prav tako župani običajno sprejmejo učence, kateri so zaključili vseh devet razredov osnovne šole z odličnim uspehom. Župani nekaterih občin podelijo priznanja učencem tudi za razne izjemne dosežke na državnih tekmovanjih (na različnih področjih - npr. šport, matematika...).
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
Eg
Egi
Nima vsaka šola svoja merila? Odlični uspeh pomeni povprečje VSEH ocen (torej tudi izbirnih predmetov) 4,5?
Se mi zdi, da pri nas je bilo samo 4,5 v devetem razredu in tri priznanja v devetem razredu, recimo zlata bralna značka... Mogoče se motim, ne vem.