Zdravo, danes sem pri pouku geografije med reševanjem delovnega lista tako jaz kot moje sošolke od mojih sošolcev slišale o pogovoru o nihovih penisih. pogovarjali so se o dolžini, načinu drkanja, kako si ga drgnejo dokler ne postane rdeč in govorili da ima en fant iz naše šole zelo majhnega in se mu nikoli še ni ustal.
po tem dogotku ponoči nisem mogla zaspati in še sedaj imam nočne more ki mi prikazujejo njihove penise. kaj naj storim?
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Najprej nekaj o pogovoru med tvojimi sošolci o njihovih penisih, dolžini penisov, načinu drkanja, kateremu si med poukom »prisluškovala«. Pogovori med vrstniki v tej starosti o tej tematiki niso neka izjema, ampak so relativno pogosti. Lahko pa zatrdim, da je njihova skupna značilnost praviloma ta, da gre največkrat za medsebojno hvalisanje, da povedo, kako se na te reči že spoznajo, kaj že prakticirajo in podobne »podrobnosti«.
Skoraj bi pa dvomil, da se je to dogajalo med poukom geografije, ko ste reševali delovni list, kot si zapisala. Pogovor med sošolci ni bil ravno kratek, da so si izmenjali vse informacije, o katerih pišeš in je moral biti precej glasen, da ste ga slišale ti in tvoje sošolke. Čudno, da ga ni slišala učiteljica.
Je pa tudi nekaj drugih nelogičnosti v tvojem pisanju. Besedilo si na TSJ poslala ob 17.19 uri in to isti dan, ko bi se naj to zgodilo. Napisala si namreč: »Danes sem pri pouku …«. Nato pa napišeš: »Po tem dogodku ponoči nisem mogla zaspati in še sedaj imam nočne more …«.
Naj pa vseeno odgovorim na tvoje vprašanje o tvojih nočnih morah, ki ti prikazujejo penise tvojih sošolcev. Si na začetku pubertete, postopoma spoznavaš tudi področje spolnosti, seznanjaš se z različnimi informacijami in tvoja domišljija deluje. Postopoma pa boš pridobivala tudi različne izkušnje in znanja o spolnosti in takšne nočne more zagotovo ne boš več doživljala. Zaenkrat pa poskušaj o penisih svojih sošolcev čim manj razmišljati.
Brane But, univ. dipl. psiholog