Imam težavo, občasno slišim da se nekdo pogovarja v sobi, ostali dužinski člani tega ne slišijo. Jaz pa slišim, da mi nekdo govori, ko kaj delam , se mi posmehuje, da delam bedarije, razlaga kako me spremlja po računalniku in telefonu. Pa izklopim vse naprave in wifi, pa se mi v ozadju smeji...
Zdi se mi da se mi že meša od tega, ker nihče to ne sliši... kaj mi svetujete, kam naj se obrnem
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Maja pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svojo stisko.
Pišeš, da občasno slišiš glasove, ki se ti posmehujejo in ti govorijo, da te spremljajo preko elektronskih naprav. Čeprav narediš vse, kar je tvoji moči, te glasove še vedno slišiš. Predstavljam si, da se ob tem počutiš zaskrbljeno, nemočno in negotovo. Verjamem, da se v svojem doživljanju počutiš osamljeno in nerazumljeno.
Sprašuješ, kam naj se obrneš. Ker se zdi pomembno, da najdeš nekoga, ki te bo skušal v tvojem doživljanju razumeti in ti bo v podporo, ti svetujem, da se obrneš na najbližji Center za duševno zdravje odraslih (CDZO) oziroma kliničnopsihološko ambulanto za odrasle (slednje se lahko nahajajo v zdravstvenih domovih ali bolnišnicah). Pri iskanju ustrezne pomoči ti je lahko na voljo tudi naslednja spletna stran.
V kolikor bi potrebovala pri iskanju ustrezne pomoči še kakšno podporo ali imaš še kakšno vprašanje, si dobrodošla, da se spet oglasiš.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije