Pozdravljeni
pišem vam z razlogom saj nevem kaj narediti saj sem bila prisiljena imeti spolni odnos s osebo starejšo od mene 5 let. Jočem se že od takrat ko sem bila prisiljena v to. To je bilo za novo leto saj sva skupaj pri njegovih doma. Njegovi starši niso bili doma zato sem se jaz šla tuširat in on je prišel nag v kopalnico in prišel v tuš kabino k meni. Najprej nisem vedela kaj želi ko pa sem videla da se mi je gor dvignil od vzburjenosti pa sem vedla kaj bo. Rekla sem mu da si ne želim seksati a me je v to prisilil. Kaj naj naredim?
lp
• kr
kr_ena_1
njegovo dejanje nima opravičila, NE pomen NE, tut ne poznam vsh okoliščin, ampk: Zakaj za vraga se greš tuširat pr njem?
• Id
Idk
Kr ena pozdravljena.
bila sva skupaj kot par. Zato sem se tuširala pri njemu.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
potrebovala si veliko poguma, da si se odločila o tem pisati in spregovoriti. Prisiljena si bila v spolni odnos, kar pomeni, da si doživela spolno zlorabo. Pri spolni zlorabi gre za to, da ena oseba drugo prisili v spolni odnos, ki ga ta noče, jo zavede ali z njo zmanipulira. Po opisanem se je to zgodilo pri tebi, saj si s tem, ko si rekla, da tega nočeš, postala žrtev zlorabe. Kajti on je to storil proti tvoji volji, kar ni prav. Ne morem si predstavljati, kako se sedaj počutiš in kako ti je od takrat, a verjamem, da so prisotna negativna čustva z določenim strahom, sramom in žalostjo.
Sprašuješ, kaj naj narediš v svojem primeru. Težko je dati korekten oziroma pravilen odgovor, ker ne poznam vseh drugih okoliščin ter vajinega predhodnega odnosa. Morda je na začetku o tem dobro povedati osebi, ki ji zaupaš (prijateljica, starši) in jo prositi, da bi šla s tabo na Policijo to prijavit. Če imaš s starši dober odnos in jim lahko zaupaš, morda razmisli o tem, da bi jim zaupala stisko, ki se ti je zgodila, saj ti bodo tako lahko pomagali in stali ob strani. S tabo tudi lahko gredo prijavit dejanje na Policijo. Če te je preveč strah ali ne zmoreš narediti tega koraka osebno, je še vedno možnost zadevo anonimno prijaviti na Policijo. Kajti gre za kaznivo dejanje in za prekršek storjene sile proti tvoji volji.
Tega fanta sooči s tem, da je to, kar je naredil, narobe in kako se ob tem počutiš, kako te je zaznamoval. Morda bo razmislil o svojem dejanju in uvidel negativne posledice dejanja. Morda tega ne zmoreš sedaj, lahko pa boš čez čas zmogla in to naredila.
En izmed načinov bi lahko bil tudi, da zapišeš svoje misli in čustva ter na tak način daš vse iz sebe. Če je trenutna stiska prehuda in ne zmoreš narediti nič od tega, skušaj zaupati najbližji osebi in jo prosi, da gre s tabo do osebnega zdravnika, kjer povej, da se je zgodilo nekaj hudega in da bi želela napotnico za strokovno pomoč (klinični psiholog). Le-ta ti bo pomagal preko pogovora, tehnik in terapije predelovati situacijo korak za korakom in te ob tem tudi podpiral ter vodil v smeri celjenja ran ter ozdravitve.
Upam, da med temi predlogi in možnostmi najdeš katero, ki jo zmoreš narediti sedaj in tako sebi najbolj pomagati. Če želiš, se javi še kaj, da vidimo, kako se odločiš.
Želim ti poguma in vztrajnosti,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• kr
kr_ena_1
...a sta po tem dogodku še kr skupaj? Upam, da ne
• Id
Idk
Pozdravljeni.
Hvala vam za te nasvete. Zaupala sem se moji najboljši prijateljici in skupaj sva šle na policijo.
Kr ena1
Nisma več skupaj. Sem pa ga obvestila da je to zdaj šlo na policijo.
lp
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zbrati si morala veliko poguma, da si se zaupala prijateljici in da sta šli zadevo prijaviti na policijo. V takšnih situacijah spoznaš pravega prijatelja in dobro je, da ti imaš takšno prijateljico, ki ti stoji ob strani in pomaga.
Želim ti, da se situacija zaključi tako, da boš lahko dalje mirno delovala.
Drži se in vztrajno naprej,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Id
Idk
Pozdravljeni
Hvala vam še enkrat za te nasvete. Zelo so mi pomagali pri izbiri kaj narediti. S tole prijateljico sva prijateljici že skoraj 10 let.
lp
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me zelo veseli, da ti je odgovor bil v pomoč. Prav tako sem vesela, da imaš takšno dobro prijateljico in ti želim, da bosta to ostali celo življenje.
Vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije