Pozdravljeni
To leto bom prejela naziv devetošolke in se rahlo bojim kako bo vse skupaj potekalo priprave na valeto in vse podobno, najbolj pa me skrbi če mojemu soplesalcu odgovarja da pleše z mano sicer je res da me je on vprašal ampak še zmeraj bi razlog za to lahko bil da nas ni več ostalo veliko in ni imel druge možnosti
Vem da valeta ni nič tako zelo pomembnega in je pač samo ples a mene kljub temu skrbi saj si želim plesati z osebo s katero se bom razumela in si bo želela moje družbe
Kakšnega dobrega nasveta bi bila zelo hvaležna
Hvala
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila lahko razberem, da si malo nervozna glede zadnjega razreda osnovne šole - in to je precej normalno, saj je zaključevanje devetega razreda in začetek srednje šole precej velika stopnica v našem življenju. Zato te popolnoma razumem.
Praviš, da si anksiozna predvsem zaradi valete in tvojega soplesalca… Ga drugače poznaš? Sta se kdaj pogovarjala? Kakšen vtis si dobila o njem? Malo lahko sklepaš, kako se bosta ujela na podlagi tega. Vem, da je sicer to težko predvidevati, saj bosta le na vajah videla, kako vama bo šlo. Kolikor vem, pa plesni učitelji vaje oblikujejo tako, da učenci vsaj na začetku menjavate soplesalce, da se bolj sprostite in navadite med seboj. Tako, da tudi ni nujno, da bosta ves čas vidva plesala skupaj.
Ne vem, če sem te uspela kaj pomiriti, mogoče mi lahko poveš, glede česa točno bi potrebovala nasvet in ti lahko natančneje pomagam. Drugače ti pa želim veliko uspehov v zadnjem razredu osnovne šole in čim bolj zabavne ter sproščene plesne vaje, ter seveda valeto.
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, mag. psihologije
• Sl
Sleeping Beauty
Živijo,
naslednje leto bomo imeli valeto, in ne vem s kom naj plešem, ker verjetno ne bo noben mene vprašal, jaz pa ne vem koga naj vprašam, ker če bi vedla bi ga js vprašala.
Pa ful me je strah, da bom na koncu morala plesala z nekom, iz 8.razreda, al pa z nekom ki se ne razumem najbolje.
Mi date kakšen nasvet kako naj koga vprašam, al pa nasploh za valeto, prosim.????
Lp
• Uredništvo
Maša Podvršnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
čisto razumem, da je lahko naporno in stresno iskati soplesalca. Še posebej, če čakaš, da fant pristopi do tebe – vmes pa si ves čas nervozna, kaj bo in kako bo. To je nekaj čisto normalnega, saj so po navadi to eni prvih trenutkov, ko se fantom znajdemo malo bližje, in seveda si želiš, da bi bilo prijetno in zabavno.
Če se ti zdi, da bi raje ti naredila prvi korak, se najprej vprašaj, kdo od fantov ti je prijazen, simpatičen in si ga lahko predstavljaš kot soplesalca. Ko ga izbereš, pogumno pristopi do njega in ga povabi. Ni ti treba to narediti pred vsemi – lahko ga ujameš nekje bolj na samem, da se bosta lažje in mirno pogovorila. Vem, da se sliši strašljivo, ampak vsak korak iz cone udobja te naredi bolj pogumno!
Če se na koncu zgodi, da bo tvoj soplesalec iz 8. razreda, ni s tem prav nič narobe. Pogosto se zgodi, da se število fantov in deklet ne ujema, zato je čisto normalno, da koga povabijo tudi iz nižjih razredov.
Razumem, da si želiš, da bi bilo vse popolno, a valeta je predvsem praznovanje in veselje ob zaključku osnovne šole. Na vajah pa boš tako verjetno plesala z več sošolci, zato boš dobila občutek, kako je plesati z različnimi fanti. In soplesalca boš našla, sem prepričana.
Če imaš še kakšne skrbi ali vprašanja, sem tu zate. Želim pa ti, da boš na valeti predvsem uživala!
Maša Podvršnik, mag. psihologije