Usi so probali pijaco prime sam js ne pa me zanima a naj probam al ne kr sm enkrat popiu redbul in mi je srce razbijalo ful. Zdej nevem zlo bi rad probo pa nevem al bi al ne. prosim za odgovor
• Uredništvo
Maja Roškar

Odgovor svetovalke:
Nik, lepo pozdravljen.
hvala za tvoje vprašanje. Kolikor mi je znano je prime ameriški izdelek, ki prihaja tudi na slovensko tržišče. Ker izdelek postaja med mladimi popularen, so na Zvezi potrošnikov Slovenije, z namenom pravilnega informiranja kupcev, to pijačo analizirali. Zanimala jih je predvsem vsebnost kofeina in vrednosti drugih sestavin, ki so zdravju lahko škodljive. Strokovnjaki Zveze potrošnikov Slovenije so s to analizo ugotovili naslednje: »Na ameriški označbi smo našli navedbo, da ena pločevinka (355 ml) vsebuje 200 mg kofeina, kar pomeni, da 40-kilogramski otrok (povprečna telesna masa pri 12 letih) z zaužitjem ene pločevinke preseže še varen vnos za 66 odstotkov. Na slovenski označbi tega podatka ni.« Še varna dnevna količina kofeina za otroke, ki jo je določila Evropska agencija za varno hrano (EFSA), je 3 mg/kg telesne mase.
Glede na ugotovljena dejstva (več jih lahko prebereš tukaj: PRIME evforija – veste, kaj kupujete svojim otrokom? | ZPS), pijačo odsvetujem, še posebej tudi glede na to, da si imel z redbullom slabo izkušnjo. Nič ne bo narobe, če te pijače ne boš poskusil. Pa kaj zato, če so jo poskusili tvoji prijatelji, ti se lahko odločiš sam zase, kaj boš naredil in kaj pil. In če tudi ti presodiš, da ta pijača ni najbolj zdrava, izberi raje kaj drugega, brezalkoholnega seveda (npr. vodo, naravni sok,...)
Lep pozdrav,
dr. Maja Roškar, univ. dipl. psihologinja