Vsebina je skrita.
• Od
Odgovor cakam ze dosti dni stiacija je pa nujna
Prvo kak prvo zakaj mate toto stran nareto ce tak ne pomagate
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena uporabnica naše spletne svetovalnice,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na odgovor.
Bomo poskrbeli, da boš čim prej prejela odgovor na svoje vprašanje.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, uporabnica.
Najprej bi se ti rada opravičila, da si morala tako dolgo čakati na odgovor. Praviš, da imaš težave s tem, da so ti prodali pokvarjen avto in da več ne veš na koga se obrniti. Žal mi je, da se ti je to zgodilo.
Najprej bi ti želela čestitati ob opravljenem izpitu za avto - to je velik dosežek. Prav tako je občudovanja vredno, da si sama privarčevala toliko denarja, da si si lahko privoščila nakup avta.
Kar pa gre v zvezi s samim nakupom pokvarjenega avta in goro težav, ki ti je to prineslo… Zelo mi je žal, da si imela takšno nesrečo. Žal so okoli nas tudi slabi ljudje, ki želijo drugim samo škodovati.
Rekla si, da si se obrnila tudi na inšpekcijo in ti niso bili zmožni pomagati. Sama nisem pravno dovolj poučena, da bi ti lahko dala kak konkreten pravni nasvet, vendar imaš še nekaj opcij, kaj lahko storiš: lahko se poslužiš mediacije, kjer tretja oseba posreduje med tabo in prodajalko, da dosežeta sporazum. Če pa to ne bi zaleglo pa ti v resnici ne preostane kaj drugega, kot pa da proti gospe sprožiš sodni postopek. Predlagam, da se obrneš na pravne svetovalne službe, ki nudijo hitro pomoč: nekaj povezav ti prilagam tukaj, tukaj in tukaj. Nekateri izmed teh nudijo pomoč brezplačno.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Če pa ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim, da se situacija čimprej razreši v tvoj prid.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)