No js sem v frendgrupi z dvemi izmed mojih najboljsih prijatelc in 2025 smo se družile nonstop ampak zdaj v 2026 so vedno zasedene in ok prvo sem razumela saj smo se u šoli se  družile in smo si pisale se vedno ampak pol smo si tudi u šoli nehale tolko pogovarjat pa tudi pisale si nismo več na grupi, ni me tolko motlo dokler se niso zacele druzit z puncami ki smo jih tracale in hejtale pac ja se se pozdravimo ma tudi to ne redno in res nevem zkj pac bom iskrena tudi js sem se začela družit z grupo novih ljudi iz mojega razreda (mi tri drugace nismo v istem razredu) ampak uno vendi naredim cas za njih - in zdaj so me zacele preko texta ignorirat uno so online ampak mi sploh ne odpisujejo, pozdravijo me se ampak pac nvm Prosim pomoc kako se ukvarjat stem. Hvala L.P.
• Zm
Zmedena sova
Ojjj
Če si ugotovila da te "bestike" ne marajo več, jim ne prizanašaj več in jih skenslaj . Vem, da si zaenkrat ne upaš . Samo nehaj se družit zbriš frend grupo in se druži z drugimi. Če se bosta hotel pogovort s tabo na samem jima razloži kaj čutiš in podobn.
Upam da bo pomagalo!
L.p
Zmedena sova
• sa
samnekdo
Zdravo,
nisem strokovnjakinja na področju, ampak meni se je zgodilo nekaj zelo podobnega, zato ti bom povedala s svoje perspektive.
Želim ti povedat, da nisi edina v taki situaciji in da se to dogaja absolutno vsem. Verjetno ti je že več ljudi, sploh kakšen družinski član, če si se o tem že odprla komu drugemu, rekel da se pogovori z njima. To je res zaenkrat najmanj kar lahko narediš. Sama pri sebi oceni, koliko ti pomeni izboljšanje odnosa z njima in kako bi to vplivalo nate. Jaz sem v takšni situaciji najprej pomislila, kaj mi je ta oseba s katero sem bila v "tihem konfiktu", če bi temu lahko to rekla; pomenila. Je bila to zame samo kolegica ali prava prijateljica. Če imaš že dlje (več mesecev) pomisleke glede prijateljstva, ti iz osebnih izkušenj lahko povem, da takšni prijatelji ne ostanejo in čez čas veze na žalost zbledijo. (Če ne prej, se to zgodi pri prehodu iz osovne na srednjo šolo; če si še v osnovni šoli.)
V tvojem primeru bi se torej vsaj poiskusila z njima pogovoriti ampak na miren način. To pomeni brez prepira ali dretja. Če se le da, bi pogovor izpeljala v živo, ker ponavadi človek v živo pogovor vzame bolj resno kakor preko telefona. Lahko ju vprašaš, če si morda storila kaj žalega, česar se ne zavedaš in jima poveš, koliko ti prijateljstvo z njima pomeni.
Najslabše je zadržati problem v sebi. Zelo zrelo in pomembno je, da si se odprla.
Želim ti veliko sreče pri reševanju situacije.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Vidim, da si nasvete že dobila. Samnekdo je zelo lepo zapisala, da je zelo zrelo od tebe, da si se o problemu odprla.
Življenje je nepredvidljivo. Vedno se spreminjamo in prilagajamo. Posledično prehajamo skozi različna obdobja življenja in v različnih obdobjih želimo ob sebi različne ljudi. Velikokrat se zgodi da malo odrastete, spremenite pogled na svet in s prijatelji s katerimi si bil morda nerazdružljiv, nimaš več toliko skupnih točk. Morda si ti spremenila razmišljanja, morda tudi one. S tem ni nič narobe. Pomembno je, da si o tem odkrita in odprta.
Kot sta ti že predhodnici napisali, če te nastala situacija toliko moti, stopi do prijateljic in jih osebno vprašaj kaj je razlog za vedenje. S tem boš tudi ti dobila zaključek. Zagotovo pa ti predlagam, da ne pritiskaš v nek odnos, ker si ga morda ti ali pa prijateljice ''prerasle''.
Prepričana sem, da boš našla nove prijatelje, s katerimi boš lahko delila svoje občutke in razmišljanja.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije