Imam najboljso prijateljico s katero se rszumem in se mi je fanj z njo drzuit sam velikrst dobim obcutek koda sem za njo samo stranski prijatel
obe trenirava isti sport in razumem in spostujem da ima ostale prijatelje saj jih imam tudi jaz,ampak vedno ko smo z neko drugim skupaj (jaz,ona,oseba ki jo obe poznama) se cisto spremeni
priznam da nisem najbol suha in dobra v nekaterih stvareh in ko sva same je vedno prijazna do mene in mi da obcutek koda sem "doma" ampak takoj ko se prikljuci druga oseba se spremeni govori o stareg ki ve da me motijo in nekdo rece nekaj zaljivega me ne brani vendar sodeluje z njimi.
(prvic sem tukaj zato je vem cisto kako vse to deluje)
Hvala ce mi boste svetovali
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ja prijateljski odnosi znajo bit kar izziv kajne? Ni vedno vse samo super, v odnosih pridejo tudi stvari, ki nas zmotijo, ujezijo ali žalostijo. Pravi prijatelji naj bi se vedli do nas vedno spoštljivo ne glede na ostalo družbo okoli njih. Ne morem govoriti za to prijateljico konkretno ker je seveda ne poznam in ne vem kako ona razmišlja o vsem tem, ampak vsekakor bi ti svetovala, da ji to na nek lep, ne-očitajoč način poveš, da te to moti/prizadene. Bi to zmogla? Ljudje pogosto namreč ne vedo da nas nekatera njihova vedenja ali pripombe užalijo ali nam povzročijo stisko in prav je, da to na nek primeren način izvedo. Potem pa vidimo dalje kako se odzovejo in kako bomo "peljali" naš odnos dalje.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije