zadnje čase se počutim kot da se novena prijatlejica noče več družiti zmano in za čez vikend nikamor nemorem ker nimam skom za it
Ju
Justanswering
Ojjj sam tolk zadnje čase sm tudi js v enaki situaciji. A si se probala pogovorit z tvojih prijatelc pa uprasat ce je kaj narobe? A ste se mogoče skregale?
Pa ce rabis koga za pogovor napis <3
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Najprej hvala za zaupanje. Če prav razumem je tvoja težava ta, da se počutiš osamljeno, saj praviš, da imaš občutek, kot da se nobena prijateljica noče več družiti s tabo.
V primeru, da je prišlo do kakšnega spora in je bil to povod za te tvoje občutke, je najbolje, da se s prijateljicami pogovoriš in skušate najti skupno rešitev. Pri tem imej v mislih, da ljudi v prijateljstvo nikakor ne moremo prisiliti in če so se one odločile, da se ne želijo več družiti s tabo, je potrebno to sprejeti. Vsekakor pa jim povej, da si pripravljena slišati, če si kaj naredila narobe, saj bi se rada o morebitnem sporu pogovorila in našla skupno rešitev, da se lahko še naprej družite. Če ne veš, kaj bi lahko bil razlog oziroma ni prišlo do nobenega spora, je prav tako najbolje, da do prijateljic stopiš, jim iskreno poveš, da se počutiš osamljeno in odmaknjeno od njih in da bi se rada o tem pogovorila in našla rešitev. Odnosi so namreč velikokrat turbolentni in je vanje potrebno vlagati tudi energijo in aktivno reševati sprotne konflikte na način da smo en do drugega iskreni in si povemo, kako se počutimo, saj lahko le tako razrešimo morebitne težave in gradimo na trdnejšem odnosu.
Vsekakor pa se občutki osamljenosti in zavrnjenosti kdaj pa kdaj pojavijo in so popolnoma normalni, verjamem pa da ti je zelo težko. Svetovala bi ti tudi, da se pridružiš kakšnim aktivnostim, ki te veselijo in tam spoznaš ljudi, ki so podobni tebi in jih zanimajo podobne stvari, saj lahko to služi kot odlična podlaga za grajenje novih prijateljskih odnosov.
Vsekakor upam, da se bo situacija čimprej izboljšala in da bodo tudi tvoji občutki osamljenosti čimprej minili. Vse dobro!
Lea Figelj, dipl. psih. (UN)