Živjo!
Jaz in moje prijateljice smo skupaj že 2 leti. Odkar pa smo prišle v drugo šolo se je vse spremenilo.Na vsake toliko časa se tri prijateljice družijo skupaj mene in še drugo prijateljico pa pustijo sami. O tem smo se že pogovarjale pa se ni  nič spremenilo. Kako naj to izboljšamo?
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš torej o tem, da so se po prihodu na novo šolo, nekatere izmed prijateljic začele družiti z drugimi ljudmi. Zaradi tega se počutiš nekoliko zapostavljeno. Če te prav razumem, si želiš, da bi se s svojimi prijateljicami več družili?
Praviš, da ste se o tem že pogovarjale, pa se ni nič spremenilo. Od prijateljic žal ne moreš zahtevati, da ne bi spoznavale drugih ljudi in se z njimi družile. Seveda pa ni nič narobe s tem, da jim poveš kako se počutiš in da izraziš željo, da bi se več družile. Lahko se morda dogovorite za kakšna redna druženja, kot npr. da se vsak teden na določen dan po šoli dobite samo ve in počnete nekaj skupaj.
Zelo normalno je, da se pri spremembi okolja, nekoliko spremenijo tudi naši odnosi, saj spoznamo nove ljudi. S tem ni popolnoma nič narobe, saj tako večamo našo socialno mrežo - imamo več poznanstev, kar nam lahko kasneje v življenju pride zelo prav. Tako da morda tudi tebe spodbujam k temu, da spoznaš kakšne nove ljudi. Morda spoznaš koga zares zanimivega, s katerim se boš zelo dobro ujela.
Vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije