Smo skupina prijateljic po 4 večino časa smo razdeljene po dvojicah na izlet smo šle samo 3  tako sem se bolj povezala z tisto drugo , živive tudi zelo blizu zato sve se začele dobivati popoldan a je tista ki ni bila v na izletu zelo ljugostmna napisala mi je celi spis kako naj se več ne družim z njo .
Kaj naj naredim !
Hvala za pomoč ter nasvete
• Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da je tvoja najboljša prijateljica jezna nate, ker si se na izletu bolj povezala z drugo prijateljico iz družbe, s katero se zdaj tudi pogosteje dobivaš. Razumem, da si se znašla v težki situaciji in ne veš, kaj narediti.
Predlagam, da najprej razmisliš o tem, kaj je povzročilo občutke jeze pri tvoji prijateljici. Morda bi bilo koristno, da bi se z njo pogovorila, da bi razumela njene misli in čustva. Lahko da je situacija drugačna, kot si jo predstavljaš in lahko skupaj poiščeta rešitev. Pomembno je, da sta iskreni druga do druge in obe izrazita svoje občutke.
Ključno pa je, da poslušaš tudi sebe. Če se počutiš nelagodno ali če te prijateljica spravlja v neprijetno situacijo, imaš pravico postaviti meje in se odločiti, kaj je zate najbolje. Pomembno je, da sta v odnosu zadovoljni obe.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lepo te pozdravljam,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)