Pozdravljeni,
ze od osnovne sole sem bila prijateljica z eno punco, v zacetu srednje sole sva se malo oddaljile, zadnje leto pa sva si bili spet blizje. Problem je nastal ko sem spoznala prijatelja njenega fanta. Na zacetku sva si bila vsec in ker rada prehitevam in hitim sva bila kmalu v razmerju brez da bi se dovolj dobro spoznala. Po kaksnem mesecu razmerja sem ugotovila da to ni to, imela sem obcutek, da mu je vsec le ideja mene in ne jaz, imel je tudi razne fantazije kako naj bi jaz izgledala, priznal pa je tudi da mu je bila vsec moja prijateljica. To vse in se nekaj ostalih stvari me je delalo nelagodno in dusilo, zato sem ga pustila. Zavedam se da sem storila napako in da sem ga prizadela, vse sem poskusala na lep nacin opisati prijateljici ampak je ostala na njegovi strani in sem jaz edina slaba oseba. Zdaj se ne druziva vec, se na smse mi ne odgovarja, v glavnem ne druziva se vec. Problem je v tem, da me bo dolgem casu spet napadajo samomorilne misli, ampal te pridejo vsakic ko koga "izgubim" in v zadnjem xasu sem ze nekaj oseb, ampak izguba nje me je najbolj potrla. Stiska me pri srcu. Rada bi ji enkrat vse povedala ampak seveda ne bi bila pripravljena da se dobiva, ne bi mogla govoritiy v vseh stvareh tudi ker sta je del njene skupine prijateljev. Ne vem kaj naj storim ampal sem res zalostna zaradi te situacije. Do tega mojega bivsega se drugace vsi obnasajo kot da je nek majhen otrok in pac zdaj ko ga je nekdo prizadel je ta oseba izkljucno samo ona kriva...
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada zahvalila, da si z nami podelila svojo stisko. Če prav razumem, te boli, da te nekdanja prijateljica krivi, da si z razhodom prizadela svojega bivšega fanta.
Ker si omenila, da se včasih soočaš s samomorilnimi mislimi, ti svetujem, da poiščeš strokovno pomoč psihologa ali psihoterapevta, ki ti bo lahko pomagal pri obvladovanju čustev in razumevanju situacije. V kolikor boš pa čutila akutno stisko, nujno pokliči na eno od anonimnih telefonskih številk za pomoč v psihološki stiski (116 123 – Zaupni telefon Samarijan in Sopotnik (24 ur vsak dan); 01 520 99 00 – Klic v duševni stiski (vsak dan med 19. in 7. uro)).
Rada bi poudarila, da s tem, da si prekinila zvezo s fantom, nisi storila nikakršne napake. Če v zvezi nisi bila zadovoljna in nisi čutila želje po ohranitvi vajinega razmerja, je povsem prav, da sta prekinila, četudi je vajin razhod nekoliko prizadel tvojega bivšega. Pomembno je, da sprejemaš odločitve, ki so dolgoročno najboljše za tvoje dobro počutje, ne glede na mnenja drugih. Glede prijateljice ti predlagam, da, v kolikor bo pripravljena na pogovor, ji poskusiš pojasniti svoje občutke in pogled na situacijo. Pri tem bi izpostavila, da se ne rabiš opravičevat ali zagovarjat, ker si prekinila zvezo s fantom. To je bila namreč tvoja odločitev. V nasprotnem primeru, torej, če se ne bo želela pogovoriti, pa ti svetujem, da si vzameš čas, da preboliš vajino prijateljstvo. Medtem se lahko obrneš na druge prijatelje ali družinske člane, ki ti lahko nudijo podporo in razumevanje. Pogovor z nekom, ki ti je blizu, ti namreč lahko pomaga razbremeniti čustveno stisko. Obenem pa ne pozabi na dejavnosti, ki te osrečujejo in jim nameni čas.
Iskreno upam, da ti bo moj odgovor v pomoč, in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković (UNI)