hey. pred dvema dobrima letoma sem dobila n ajboljšo prijateljico ki mi je takoj na začetku najinega prijateljstva povedala da je imela v 11 leti samo 2 najboljši prijateljici in da se je z njima skregala. takrat me ni še nič skrbelo saj sem vedela da nebo nihče mogel končati najinega prijateljsta. ker na svoji stari šoli nisem imela nobene prijateljice sem se ob prvi priložnosti prešolala na njeno šolo. (spoznale sva se na verouku) v prejšnjem letu torej v osmem razredu (v sedmem sem se prešolala) sve vse počele skupaj čeprav se nama je pridružila še njena sošolka ampak nisem imela nič proti. sprejela sem jo. letos pa je moja najboljša prijateljica od svoje sošolke (recimo ji E) ki je bila preden sva se spoznale njena BFF dobila knjigo ki ji starši niso pustili brati. čeprav mi je moja najboljša prijateljica (recimo ji L) rekla da nebosta nič več kot samo prijateljici se je to vse spremenilo. L hodi vsak dan k E in z E se zaklepata v kuhinjo kjer si šepetata. Prej sem bila z L vsak dan vzunaj sedaj pa nič več. Ker ima E tudi sestro s katero se ne marata preveč mi je sestra rekla da naj odprem omaro ki je bila od E jaz pa tega nisem vedela sem jo odprla in E mi je zelo zamerila. L je začela tudi izdajati najine skrivnosti pa sem jo prosila da naj ne pa mi je rekla da E nebi nikoli povedala ničesar čeprav mi je L rekla na začetku ko sva se spoznale kako je izdala drugim skrivnosti od L. postala sem jezna na E. na začetku sem jo skušala sprejeti kot sem tisto ki sem jo prej omenila vendar ne gre. ker je nisem enkrat pozdravila ker je nisem opazila mi je zamerila in ko sta bil sekupaj z L ji je ona povedala da me bo sprejela kot tujek in ne kot prijateljico. to me je ptizadelo in od takrat se je nisem več trudila sprejeti.
ker sva si z L preden se je pridružila E zaupali vse in sva si povedali da sve druga drugi edine osebe ki ji lahko zaupave me je to zelo osrečilo zdaj pa se je umešala E in tudi ko ima ona izbirne predmete torej pouk in se mi ponudi priložnost da sve z L same jo L spodbudi da naj pokliče mamo in se zlaže da ji je slabo. to mi res ni včeč. ker me je L že večkrat spravila iz depresije sem se nanjo zelo navezala in ona tudi ampak me je očitno sedaj zamenjala. res je zabavna in me vedno spravi v dobro volju. tolaži me le to da bova skupaj šle na isto srednjo šolo in upam da se ne bo več družila z E. prosim pomagajte mi saj vem da bi morala sprejeti E vendar se preveč bliža moji najboljši prijateljici. lp
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si vzpostavila močno prijateljstvo z L, ki te osrečuje, kasneje pa se je priključila še E, ki je prav tako z L postala dobra prijateljica. Zaradi tega si dobila občutek, da se z L oddaljuješ oziroma da se je vajino prijateljstvo ošibilo. Slišim tvojo stisko in ti verjamem, da ti je hudo, saj občutek izgubljanja prijateljstva nikomur ne bi bil prijeten.
Žal drugim ne moremo določati, s kom se lahko ali s kom se naj ne družijo - če se L dobro razume z E, moraš to sprejeti. Vsekakor pa so tudi tvoja občutja, čustva in doživljanja pomembna, zato lahko L (ali pa obema) na nek način sporočiš kaj doživljaš in kako vidiš situacijo. Morda lahko začneš z L in ji poveš, da se, odkar je prišla v vajino življenje tudi E, počutiš nekoliko odtujeno. Lahko tudi poveš, da bi ti bilo všeč, če bi te večkrat bolj vključili v njuno druženje. Iskrena in odprta komunikacija sta ključ do dobrega in pristnega prijateljstva. S pogovorom boš tudi videla, kako se bo L odzvala in boš tudi s tem lahko ocenila, kakšna je kakovost vajinega odnosa.
Upam, da sem ti bil v pomoč. Če pa nas boš še rabila, pa brez zadržkov piši!
Vse lepo ti želim,
Patrik Senica, mag. psihologije