V šoli se večinoma družim s puncami saj mi gredo fantje v mojem razredu na živce.Nekateri mi govorijo da sem gej vendar se sploh ne počutim tako. Nekajkrat ko sem prišel iz šole se začel jokati in se začel umikati iz družbe.Zdaj ne vem kaj naj naredim.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hudo mi je, da se ti to dogaja in da se ne počutiš dobro zaradi sošolcev v šoli. Spodbudila bi te, da se poskušaš o tem, kako se počutiš ter o tem, kaj ti govorijo sošolci, z nekom pogovoriti (morda s starši, z učiteljico, s svetovalno delavko ali s kakšno prijateljico).
Zelo narobe je to, da se vrstniki norčujejo, saj s tem drugega prizadenejo. Tega se morda niti ne zavedajo ali jim je za to vseeno, kar nikakor ni sprejemljivo. Če boš o tem povedal učiteljici, bi bilo dobro, da bi se o tem skupaj pogovorili, da bi morda pri razredni uri imeli temo medvrstniškega nasilja in empatije. Če si se doma zjokal po vsem tem, je to običajen odziv, s čimer ni nič narobe. Če se namreč počutimo razočarane, prizadete, žalostne, se običajno tudi zjočemo.
Bi te pa spodbudila, da se ne umikaš iz družbe, ampak se v šoli naprej družiš s sošolkami, ter jim morda o tem tudi zaupaš. Morda si lahko najdeš prijatelje v nižjih ali višjih razredih, morda preko kakšnega športa ali hobija in se več družiš z njimi. Tako boš potem z veseljem hodil v šolo.
Dostikrat se je potrebno odkrito ter trdno postaviti zase in odločno povedati, da ti to ni všeč, kako se ob tem počutiš v obliki jaz sporočil. To pomeni, da poveš v prvi osebi nekako takole: ko mi govorite grde besede, se počutim žalostno ali slabo, saj to ni resnica. Nehajte to delati ali pa bom povedal učiteljici. Tukaj torej izhajaš iz sebe, poveš, kaj te moti, kako se ob tem počutiš in odpreš pot za dialog. Če pri njih ne bi zaleglo nič takega, se raje takoj obrni na učiteljico ali starše.
Skušaj si poiskati takšno družbo mladostnikov, s katerimi se boš z veseljem družil tako v šoli kot v prostem času in ki ti bodo stali ob strani.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč in ti želim vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije