Pozdravljeni! V šoli smo 4 punce, a jaz sem edina, ki nima prijateljice. Zanima me, kaj naj naredim, da bom dobila več prijateljic. Hvala za odgovor!
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me veseli, da si se obrnila na našo svetovalnico. Zanima te, kako pridobiti prijateljice. Praviš, da ste v šoli 4 dekleta in ti edina nimaš prijateljice. Predlagam ti, da katero izmed deklet iz svojega razreda, s katero bi si želela biti prijateljica, povabiš, da preživita nekaj časa skupaj v svojem prostem času. Lahko gresta na sladoled, na sprehod ali kaj podobnega. Prav tako jo lahko povabiš, da se za kak predmet skupaj učita.
Poskusi izkoristiti čim več priložnosti za druženje tudi z drugimi izven razreda. Lahko se priključiš kakšni aktivnosti v šoli ali izven nje. Ni nujno, da imaš prijatelje le v šoli. Lahko najdeš dobro prijateljico tudi izven nje. Svoj krog znancev lahko razširiš tudi s tem, da se ukvarjaš z aktivnostmi, ki jih sicer sama rada počneš, npr. rolanje, kolesarjenje, slikanje, fotografiranje, … Tam boš imela priložnost, da boš lahko izven šolskih klopi spletla nova prijateljstva čisto mimogrede ob tem, ko se boš ukvarjala z aktivnostmi, ki jih imaš rada.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Le pogumno naprej, svet čaka nate, da te spozna.
Če boš imela še kakšno vprašanje, pa sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije