Živijo!
Torej mojo prijateljico so danes pretepli starši. To se je zgodilo prvič in tudi niso je pretepli zelo hudo. Parkrat so jo s pasom udarili po nogah drugega pa niso naredili. Nevem kaj naj naredim ali naj komu povem ali ne glede na to da se to prej ni nikoli zgodilo.
Že vnaprej hvala za odgovor
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Sprejemanje nasilja in tudi pojavnost nasilja je žal v naši družbi še vedno precejšnje. To, kar si opisala, da se je zgodilo tvoji prijateljici, je nekaj, kar se ji ne bi smelo zgoditi. Vsako fizično nasilje je nedopustno in to v vsakem odnosu. Nasilje se velikokrat tudi stopnjuje, pri osebi, ki ga doživlja, pa povzroča hude občutke manjvrednosti, ponižanja, strahu.
Super si, da si odreagirala in se z vprašanjem obrnila na nas. Je pa to nekaj, kar je zate (pre)hudo breme, ki ga ne smeš nositi sama, prav tako tvoja prijateljica ne sme biti sama s tem, kar se ji dogaja. Zato je najbolj pomembno, da se s tem, kar veš, obrneš na odraslo osebo, ki ji zaupaš: povej svojim staršem, učiteljici ali svetovalni delavki, če je prijateljica na isti šoli kot ti. In prijateljici povej, da ne glede na to, kako se vede in kaj počne, starši nimajo pravice, da jo pretepajo ter ji svetuj, da tudi sama stopi do svetovalne delavke ali razrednika/učitelja. Obrne se lahko tudi na Krizni center, na TOM telefon ali na SOS telefon - ljudje, ki se bodo oglasili na telefon, bodo njo (ali tebe, če jih boš ti poklicala) znali usmeriti in svetovati.
Želim tebi in prijateljici veliko poguma in vse dobro.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja