Hej!
Imam prijateljico(najboljšo) ampak ta se zanima le za svojo simpatijo. Res je da ne more biti vedno z mano ampak lahko pa bi se malo potrudila z razumevanjem tega da na svetu ne obstaja samo on. Odkar ima njega za simpatijo enostavno ni več isto. Sprašujem se zakaj se v njeni družbi ne počutim več dobro? Mi lahko pomagate?
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da imaš prijateljico ki vidi le svojo simpatijo, na odnos s svojimi prijatelji pa je pozabila.
Res je, velikokrat se zgodi da zaljubljena oseba velik del svojega časa namenja svoji simpatiji, saj je vse na novo in doživlja veliko prijetnih čustev. In tako lahko zanemarja druge stvari v svojem življenju kot so učenje, čas s prijatelji, hobiji, družina itd. To se zgodi mimogrede, ne gre za to, da oseba to namensko naredi. Predvsem če je to na začetku romantične zveze. Tvoja prijateljica morda ni niti opazila, da ves svoj čas posveča predvsem simpatiji. Morda ni opazila kako se ti počutiš v tej spremenjeni situaciji. Zato je pomembno da ji poveš kako se počutiš. Ljudje velikokrat mislimo da bodo drugi opazili stvari, jih razumeli in se odzvali tako kot pričakujemo. A ni tako preprosto zato je pomembno da svoja čustva izraziš. Zaupaj ji, da razumeš da je veliko s simpatijo, a da jo tudi ti pogrešaš in si želiš več njene družbe. Zaupaj ji, kaj v zvezi z njo najbolj pogrešaš, je to skupen klepet, nakupovanje, itd. Spomni jo na vajine lepe trenutke. Podoživita jih. Tako bo sprevidela svoje vedenje in našla čas tudi zate.
Omenjaš da se v njeni družbi ne počutiš več enako. Prav verjetno je, da zaradi tega ker je tudi ona v vajinem odnosu spremenjena. Njena pozornost je na simpatiji, manj časa preživi s tabo, o simpatiji razmišlja tudi ko ni z njo, hitro spregleda tvoja čustva in presliši kar ji poveš o sebi. Normalno je, da se ne počutiš v redu saj si spregledana. Od prijateljice ne dobiš potrebne podpore kot si jo do sedaj. Zato je pomembno da se z njo pogovoriš ker le tako bosta lahko naprej ohranjali odnos s katerim bosta obe zadovoljni.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
• Jo
Johaness06
Živijo
Tudi jaz imam zelo podobno situacijo, vendar imam dve prijateljici, ki imata fanta in sta že nekaj časa dovolj na telefonu, ker si dopisujeta z njima. Problem v naši družbi  je, da jaz nimam nobenega, zato ne morem sodelovati v pogovorih o fantih, ki so kar pogosti. Na tvojem mestu bi se s tvojo prijateljico pogovorila in ji dala vedeti kaj te moti, hkrati pa ji bi tudi dokazala, da jo popolnoma razumem. Če te ne bo upoštevala se za nekaj časa odmakni, tako kot sem se tudi jaz. Verjemi mi, zdaj mi je veliko bolje.
Johaness06