živjo!
am imam en majhen problem no v  bistvu......
moja najboljša prijateljica (IMENUJMO JO A) je najboljša ampak imam še eno( naj bo B)
ki želi da se z njo več družim. jaz bi se rada z obema enako ampak je tukaj še (Q), ki se želi družiti z A ampak sama. ne vem kako naj to razložim to je bolj na hitro...
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Če prav razumem, je težava v tem, da bi se dekleta rada več družila med seboj, obenem pa ne vse z vsemi.
Običajno je takšne zagate najbolje reševati s pogovorom. Prijateljici Q povej, da se lahko druži z vami, ampak da to pomeni druženje s celotno skupino, ne le z eno punco. Prav tako lahko vse vključene punce vprašaš, kaj menijo o tem oz. kako bi se lahko družile na način, da bi to vsem ustrezalo.
Glede na tvoj zapis je v tem trenutku to vse, kar ti lahko svetujem. V kolikor pa bi želela odgovor na kakšno bolj konkretno vprašanje, ga brez zadržkov zapiši in poskusila ti bom pomagati.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja