V šoli imam prijateljice ki me vedno tri potutunkamo v vodo vedno so tečne in vedno me obtožujejo in kose omaknem in reče da se kujem.
Kaj naj naredim?
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Mici!
Če te prijateljice vedno potunkajo v vodo kar tako, torej brez razloga, to res ni lepo od njih. Ni prav, da si vedno grešni kozel, če nisi kriva. Vem, da se pri tem počutiš neprijetno, verjetno si na prijateljice jezna. Svetujem ti, da se z njimi pogovoriš. Povej jim, da ti to ni všeč. Če se ti zdi, da pri tem potrebuješ pomoč odrasle osebe (npr. učiteljice), jo lahko povabiš zraven. Sicer pa se lahko raje igraš oz. družiš s kom drugim. Je morda v razredu še kakšna punca ali fant, s katero/katerim se dobro razumeš?
Vseeno pa ti svetujem, da se s prijateljicami pogovoriš. Pogovor lahko reši marsikaj. Predstavi jim, kako se počutiš, one pa naj ti povedo, zakaj to počnejo. Mogoče pa tudi ti kdaj narediš kaj takega, kar njim ni všeč. Vsekakor lahko s pogovorom poskušate rešiti težavo.
Vso srečo ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije