Zdravo, prijatelica sem z dvemi puncami, zelo sta zabavne, prijazne in razumne in sem zelo vesela da jih mam saj v zivljenju sem dozivela veliko prijateljskih problemov, ampak itak se je zgodil s tudi to grupo, sicer ne med nami, ampak oni dve sta bile prej v grupi petih (takrat smo ble prijateljice ampak nismo bile tako blizu) no zdaj je punca prejsnje grupe jezna name da sem ji "ukradla" prijatelce, iskreno ta punca od kadar jo poznam je velik problem in tudi njima je (govori grdo o vseh, se vesi po tipih in je zelo nesramna) pa tudi o obeh njih je grdo govorila ampak zdaj je kar nenadoma jezna name, in iskreno razumem zakaj ampak kar me prizadane je to da je začela govorit grdo o meni da sem slaba prijateljica in da so vsi proti meni, ne razumem zakaj more bit tako zlobna in nevem kaj narediti - prosim odgovor hitro, hvala :( p.s. To je govorila za mojim hbrtom in sem ji ze lepo napisala ce se lahko pogovorimo namesto da grdo govori o meni ampak ni se odgovorila!!!
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si končno našla dve prijateljici, ob katerih se počutiš dobro, varno in sprejeto. To ti veliko pomeni, še posebej zaradi slabih izkušenj s prijateljstvi v preteklosti. Zaplet, o katerem pišeš, se je zgodil z njuno bivšo dobro prijateljico, ki je zdaj jezna nate, saj ima občutek, da si ji odvzela prijateljici. Boli te, ker meniš, da se ti zdaj maščuje in grdo govori o tebi. Povsem razumljivo je, da se slabo počutiš. To lahko v tebi vzbudi žalost, jezo, občutek nemoči ali celo krivdo, čeprav veš, da nisi storila nič narobe.
Zelo pozitivno je, da skušaš situacijo razrešiti mirno in spoštljivo. Smiselno se mi zdi, da si ji pisala in da zdaj počakaš na njen odgovor. Če bo pristala na pogovor, se lahko nanj pripraviš tako, da razmisliš, kaj točno bi ji želela povedati in opisati, kako se ob tem počutiš. Če na pogovor ne bo pristala, je pomembno, da to sprejmeš. Druge osebe ne moremo prisiliti, da bi se želela pogovarjati ali da bi nas bila pripravljena slišati. Ti si svojo pripravljenost na pogovor že pokazala in to je tisto, kar je v tvoji moči.
Če bi se situacija stopnjevala in bi se zaradi tega v šoli počutila neprijetno ali ne več varno, je priporočljivo, da se obrneš na odraslo osebo, kot je na primer šolska svetovalna služba. To je način, kako poskrbeti zase, ne znak šibkosti.
Vse dobro ti želim.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)