Pozdravljeni,
stara sem 13 let in imam tezave glede ene sosolke. Torej decembra sva se zelo zblizali in se veliko druzili tudi izven sole. Zacela ja tudi z mano trenirat odbojko. In takrat imam obcutek da je mislila da jo ignoriram, ker sem se vec druzila s kaksnimi drugimi frendicami, ki sem jih spoznala na treningih. No potem cez priblizno 1 mesec pa pol je nehala trenirat in mi rekla da je ni bilo vsec, ker so prisle se ene bosanke iz nase sole pa da se more vec ucit in da nima vec casa za odbojko. No js ji tega nisem verjela, ker je se je ze nekaj casa obnasala bolj zadrzano do mene. Odlocila sem se da vprasam eno od njejih prejsnjih prijateljic (preden se je zacela druzit z mano). Vprasala sem eno ce mogoce ve zakaj se V (tista sosolka) tako drugace obnasa in mi je rekla da ji je V rekla da ima obcutek da jo js ignoriram. No potem smo se tudi v soli razsedli in nisva vec sedeli skupaj. Pac men je ona bila res super prijateljica in bi jo rada dobila nazaj (se najbolj zato ker se z nikomer iz nasega razreda ne razumem prevec fajn) ampak nevem kaj naj naredim. Ze tako v vseh teh 8 letih sole nisem nikoli imela dobre prijateljice. Razmisljam da bi se ji opravicila za tistio takrat kjer naj bi jo "ignorirala".
Ona se zdej druzi z dvema drugima puncama in nisem sigurna ce bi se rada posprijateljila z V al ne. Ker bosta drugac uni dve jezni name, ker bi jima "ukradla" prijateljico. Tako da ja... prosim za nasvete kaj rec V, da bi se kogoce ponovno posprijateljile.Lp, limona
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če povzamem tvoje vprašanje, te zanima kako se ponovno spoprijateljiti s prijateljico s katero sta se oddaljili. Tvoja prijateljica je imela občutek, da si jo ignorirala, zato se je začela družiti z drugimi dekleti.
Odnosi, ki jih imamo z drugimi, so dinamični in se spreminjajo. Popolnoma normalno je, da kdaj pride do konflikta, vse pa je odvisno od tega kako se bomo s težavo spoprijeli. Všeč mi je tvoj predlog, da bi se prijateljici opravičila in poskusila razumeti njeno plat. Zdi se mi, da bi se na tak način lahko iskreno pogovorili o nastali težavi.
Zdi se mi pomembno poudariti, da ima lahko vsak več prijateljev s katerimi se druži. Včasih nam odgovarja družba nekoga bolj umirjenega, drugič pa nam je zabavno svoj čas preživljati z nekom, ki je glasen in zabaven. Nič ni narobe s tem, če se ti želiš družiti s puncami iz svoje ekipe, prav tako ni nič narobe, če ima tvoja prijateljica svojo družbo. Če se vidve razumeta in radi preživljata čas ena z drugo, je to edino kar je pomembno. Izrazila si skrb, da bosta njeni dve prijateljici jezni nate, ker si jim “speljala” prijateljico. Tvoja prijateljica bo to odločitev sprejela sama in ljudje, ki jo želijo imeti ob sebi, bodo to upoštevali.
Imaš odlično idejo, zato kar pogumno! Držim pesti, da se s prijateljico čimprej pobotata.
Lepo bodi.
Taja Širca, dipl. biopsihologinja