Poznam jo šele od začetka šolskega leta, ampak je najbolje neverjetna oseba ki sem jo kadarkoli spoznal. ampak vem, da ji nisem všeč, in ji je všeč neka druga punca. to mi je v redu, ker bi najbolj rad, da je srečna, ampak skrbi me da bo enkrat izvedela. nočem, da to pokvari najno prijateljstvo, in počutim se zmeden
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen A,
opisuješ, da ti je všeč punca, ki je tvoja prijateljica. Hkrati pa si zmeden, saj ne želiš, da bi to vplivalo na vajino prijateljstvo. To je situacija, ki se lahko pojavi in je razumljiva in zelo verjetno se podobno počuti tudi kakšen drug mladosntik. Ko nam je nekdo zelo blizu, hkrati pa vemo, da morda čustva niso obojestranska, se hitro lahko pojavita zmedenost in skrb, kaj bo s prijateljstvom. V tem ni nič absolutno nič narobe.
Pomembno je, da veš, da svojih občutkov ni treba takoj razkriti ali jih “reševati”. Če se trenutno v prijateljstvu počutiš večinoma dobro, je povsem v redu, da stvari pustiš takšne, kot so. Prav tako je v redu, če si vzameš čas in najprej razmisliš, kaj je zate najbolj varno in prijetno.
Če opaziš, da te skrbi in zmedenost zelo obremenjujejo, da težko spiš, se učiš ali si pogosto slabe volje pa je dobro, da se pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš (šolski svetovalni delavec, psiholog, učitelj, starš).
Želim ti vse dobro!
Živa Pirc, mag. psihologije