všeč mi je fant ,ki je sedaj v srednji šoli.lani sva se zelo dobro razumela ,si dopisovala in pogovarjala po telefonu dokler mi ga iz ljubosumja ni izpeljala eguistična prijateljica.poskusila sem mu povedati, da druženje z njo ni priporočljivo(tako meni tudi razredničarka) a je že verjel njej,saj je višja in ''lepša''kakor jaz.potem mu je ona govorila izmišljene stvari o meni in potem sta me opravljala.od takrat me ne mara več.
sem v 8. razredu in zdaj mi je všeč sošolec ,ki ga poznam 10 let (iz vrtca)ampak njemu je všeč moja prijateljica, ki je najina sošolka od 1.razreda.pritegnila je že več fantov , ki jih je težko zavračala ,drugače je prijazna le v šoli ji ne gre. menim ,da jim je všeč zaradi načina oblačenja(oprijete majice in pajkice ter maskara.)jaz se ne ličim nosim pa puloverje ter trenirke v šoli ter pri inštrumentu mi gre dobro ampak ne dobivam pozornosti fantov,ki bi jo rada.drugače na valeti plešem z bestfrendom moje simpe,ampak mi on ni všeč.z mojo simpo sva dobra prijatelja.želim si da bi bila komu dejansko všeč.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Pišeš, saj se ti je že dvakrat zgodilo, da si bila zaljubljena v fanta, ki pa je bil zaljubljen v tvojo prijateljico, za katero meniš, da je lepša kot ti. Praviš tudi, da si želiš, da bi bila komu dejansko všeč.
Ker si nekoliko manj zapisala o trenutni situaciji, imam zate nekaj vprašanj. Si svojim simpatijam povedala, da so ti všeč? Morda ti je tudi tvoj sošolec naklonjen, pa ti ne upa tega povedati, ker ga je strah, da ti ne čutiš enako? Kako veš, da mu je všeč tvoja sošolka? Se ti tako le zdi, ker meniš, da je privlačna? Zdi se mi, da je v takih situacijah do druge osebe najbolje biti povsem odkrit in z njo deliti svoje občutke. Le tako bomo namreč zagotovo vedeli, kaj druga oseba čuti do nas.
Izražaš tudi to, da si želiš, da bi bila komu všeč. Tukaj bi te rada pomirila, čisto nič se ti ni treba spreminjati! Če želiš biti nekomu všeč, to ne pomeni, da moraš spremeniti svoj stil oblačenja ali hobijev. V tem primeru jim ne bi bila zares všeč dejanska ti, kajne? Zato ti priporočam, da se ne skušaš spremeniti le zato, da bi bila nekomu všeč. Pravemu fantu boš super točno takšna kot si, le počakati je potrebno nanj.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala in te pomirila, če pa imaš še kakšno vprašanje, pa mi ponovno piši.
Lepo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psihologinja (UN)