Pozdravljeni,
moja najboljsa prijateljica je nekaj dni nazaj rodila  puncko in bila v porodnisnici. Rodila je nekaj dni pred mojim rojstnim dnevom. Od vedno sva bili najboljsi prijateljici, se druzili, bili res povezani in stalno skupaj.
Zal pa se je zgodilo, da sem imela nekaj dni nazaj (ko je ona prisla iz porodnisnice) rojstn dan. Ni mi sploh voscila ampak je ocitno pozabila. Pa mi je pisala sporocila in vse bile smo v stikih ona je s pocutjem okej. Samo voscila mi ni ampak mi posiljala kr ene bedarije.
Jst ji na sporocilo nisem odgovorila ze ene dva tri dni in ne vem kaj naj naredim. Ful sem jezna na njo in vsi mi govorijo, da je glih rodila in da ji ne bom tezila zdej ker mi je pozabila vpscit.Ampak mene je res prizadelo.
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Rea!
Žal mi je, da te je tvoja najboljša prijateljica tako prizadela. Lahko razumem, da ti je voščilo od najboljše prijateljice zelo pomembno, saj sta si konec koncev zelo blizu. Razumem, da se počutiš zelo jezno in da ti to, da ti drugi poskusijo biti v uteho na način, da te opominjajo, da je ravno rodila in da naj je ne motiš, ni ravno v pomoč. S takim prigovarjanjem ti namreč dajejo vtis, da tvoji občutki niso pomembni. Ampak veš, so pomembni. Čisto razumljivo je, da se počutiš tako kot se. Okej je, da si jezna, vendar se pa vseeno poskusi opomniti, da je prijateljica ravnokar rodila in so njene misli okupirane z milijon drugimi stvarmi, obveznostmi in zahtevnimi okoliščinami, ki jih novo starševstvo prinese. Morda se lahko opomniš tudi, da to, da ti je pozabila voščiti ni odraz tega, da ji ni mar zate, ampak ima preprosto toliko obveznosti, da je na voščilo pozabila. Navsezadnje se je vseeno spomnila nate in ti pisala stvari, ki jih imenuješ bedarije. Kljub temu da se ti stvari, ki ti jih je pisala zdijo nepomembne, se je vseeno spomnila in ti jih poslala. Tudi to je nekaj.
Glede na to, da te je njeno vedenje tako zmotilo, ti svetujem, da se poskusiš z njo pogovoriti na lep način. Povej ji, da si vesela zanjo, da je rodila in da verjameš, da je nova vloga starševstva zelo zahtevna, vendar te je kljub temu prizadelo, da ti ni voščila za rojstni dan, še posebej zato, ker sta si takrat dopisovali. V pogovoru bodi pripravljena na sprejemanje tudi njene perspektive in pogleda na situacijo. Sprejmi, če se ti bo opravičila in ti povedala, da je pozabila zaradi nove materinske vloge. Ne bodi preveč zaščitniška do sebe in ne vztrajaj zgolj pri svojem. Če ne boš pripravljena sprejeti njene perspektive ali če boš k pogovoru pristopila, v smislu »Nesramna si, ker mi nisi voščila! Kako si lahko pozabila?!« se bosta zelo verjetno skregali in se ne bosta več pogovarjali. Vajino prijateljstvo pa morda nikoli več ne bo enako. Boš pa tudi sama izpadla zelo nerazumevajoče. Zato ti res svetujem, da je dobro, da se pogovoriš, saj bo tako tebi lažje. Pogovor pa izpelji na čim bolj prijazen, sprejemajoč, razumevajoč in neobsojajoč način.
Vse dobro!
Katarina Maučec, mag. psihologije