zivjo
moja prijateljica - sošolka se je pred messcem razšla z fantom ki je leto starejši. z to sošolko se ne družim toliko amapak meni je ta fant postal všeć. ona teba neve ker cene mj bo zamirila amapak do njega cutim nekaj česar do ostalih simatij nisem. da mi fent vsec vejo nekatere prijateljice amapk jaz mu zelim povedati da mi je vsec ampqk me je strah in nevem kako ker imam občutek da bi lahko bila skupaj amapk pomoje on nevcuti isto do mene.
prosim zq hiter odgovor ker ponoci jokam zaraedi nejega
Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te pravilno razumem, ti je všeč fant, ki se je pravkar razšel s tvojo sošolko, s katero se sicer ne družiš pogosto. Rada bi mu povedala, da ti je všeč, vendar ne veš kako. Poleg tega te je strah njegovega odziva in odziva sošolke, predvsem da bi ti zamerila. Vedi, da s tem, da ti je ta fant, ki se je ravno razšel z drugo punco, ni popolnoma nič narobe in ne pomeni "izdaje". Naklonjenost in simpatije namreč zelo težko nadzorujemo.
Vidim, da ti je ta fant res močno všeč, če praviš, da ponoči jokaš zaradi tega. Pri tem me zanima, kaj točno je tisto, kar te spravi v jok? Ali te mučijo neizpovedana čustva do fanta, ali strah pred zavrnitvijo, sramom? V vsakem primeru popolnoma razumem, da te lahko skrivanje čustev, negotovost in premlevanje različnih (negativnih) scenarijev izčrpa in spravi v jok.
Ampak mislim, da si že usmerjena v pravo smer - fantu želiš povedati, kar čutiš. Čisto normalno je, da ob tem čutiš strah, tesnobo in negotovost, vendar pa to ne pomeni, da ne smeš poskusiti. Zanima me, če si se že kdaj pogovarjala ali družila z njim, če se že poznata? Ker če ne, ti svetujem, da se mu za začetek skušaš malo bolj približati, se z njim kdaj pogovarjati. To je manjši in malo lažji korak od takojšnje izpovedi svojih čustev, saj boš na ta način manj ranljiva. Preverila boš tudi, ali je simpatija obojestranska, na primer če bi se tudi on želel več družiti s tabo, če bi te v šoli na hodniku večkrat ogovoril... Na podlagi tega se lahko potem skupaj odločiva, kaj bi bil naslednji korak - povedati, da ti je všeč, ali kako se spopasti z vsemi čustvi, v primeru, da on ne čuti enako kot ti.
Glede sošolke pa razumem, da te skrbi njen odziv. Se mi zdi tudi zelo sočutno od tebe, da si na to pomislila. Po razhodih so lahko čustva še nekaj časa zelo močna in prav imaš, možno je, da bi jo to prizadelo ali presenetilo. To pa še ne pomeni, da do fanta ne bi smela pristopiti. Pomembno je predvsem, da ravnaš spoštljivo, brez skrivanja in opravljanja. Žal pa ne moremo vedno preprečiti, da bi bili drugi ob naših odločitvah razočarani ali žalostni.
Torej, kar pogumno in sporoči, kako bo šlo.
Vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije
zm
zmedenka12
zivjo
razšla sta se pred 1 mesecem. v jok me spravi to da si ga res želim amapk mislim da me nebo hotel. se pogovarjava tudi prek snapchata in druziva se ne pa pogosto in z mano je sosoka.
hvala za odgovor ❤️